دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۳

تبرئه ۲ نماینده مجلس هشتم از اتهامات پرونده ۳۰۰۰ میلیاردی

پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 304863
رئیس کمیسیون قضایی مجلس از تبرئه ۲ نماینده مجلس هشتم از اتهامات وارده در مورد پرونده فساد ۳۰۰۰ میلیاردی خبر داد و گفت که پرونده یک نماینده دیگر در حال رسیدگی است.
تبرئه ۲ نماینده مجلس هشتم از اتهامات پرونده ۳۰۰۰ میلیاردی
به گزارش جهان، الهیار ملکشاهی رئیس‌کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در‌گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به نشست اخیر این کمیسیون برای بررسی سوال دو نماینده مجلس از وزیر دادگستری، گفت: دو تن از نمایندگان سوالی از وزیر دادگستری درباره نقش سه نماینده مجلس هشتم در پرونده سه هزار میلیاردی مطرح کرده بودند که در این نشست مرتضی بختیاری وزیر دادگستری و عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این جلسه مطرح شد‌ که به اتهامات مطرح شده درباره این سه نماینده رسیدگی شده است، اظهار داشت: بر اساس اظهارات جعفری دولت آبادی دادستان تهران، دو نماینده مجلس هشتم از اتهامات وارده تبرئه شدند و تنها پرونده یک نماینده مفتوح و در حال رسیدگی است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس تاکید کرد: البته یکی از این دو نماینده با حضور در دادگاه تبرئه شده‌ و برای آنها قرار منع تعقیب خورده است.

همچنین علی جلیلیان عضو دیگر کمیسیون قضایی مجلس نیز در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به این جلسه گفت که جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد از پاسخ‌های وزیر دادگستری درباره نقش ۳ نماینده مجلس هشتم در پرونده فساد ۳۰۰۰ میلیاردی قانع شد اما بهرام بیرانوند نماینده بروجرد از این پاسخ‌ها قانع نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
با رفتن احمدی نژاد همه راحت زندگی! کنند.
Sweden
خدا کنه عادلانه تصمیم گیری و قضاوت شده باشد تا حقی از مردم تضییع نشود
ماست مالی ها شروع شد