جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

«حرمسرای ناصرالدین‌شاه» رونمایی‌می‌شود

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 424563
بزرگمهر حسین‌پور تابلوی بزرگ خود را از ناصرالدین شاه و ۴۰ زن او در حرمسرایش رونمایی می‌کند.
به گزارش جهان، این نقاش و کاریکاتوریست در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی برپایی نمایشگاه مجموعه آثار دو سال گذشته‌اش، اظهار کرد: در این نمایشگاه که مجموعه‌ای از آثار دو سال گذشته‌ی من در زمینه‌ی کمیک‌استریپ، نقاشی، انیمیشن و کاریکاتور را دربر می‌گیرد، کارهایی به نمایش گذاشته می‌شوند که با زبان طنز به نقد اجتماعی اختصاص دارند و انتقادی به زندگی اجتماعی هستند.

او ادامه داد: در این نمایشگاه قرار است از تابلوی بزرگ ناصرالدین‌شاه و ۴۰ زن حرمسرایش رونمایی شود. ابعاد این تابلو ۶*۲ متر است. همچنین قرار است تابلوی «۷۲ ملت» که با اعلام یک فراخوان، ۵۰۰ نفر را در یک روز روی بوم کشیدم، به‌نمایش گذاشته شود.

حسین‌پور به نمایش تعدادی دیگر از آثارش در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تعدادی از آثار دیگرم در زمینه کاریکاتور و کمیک‌استریپ و ۲۰ انیمیشن نیز در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه بزرگمهر حسین‌پور روز پنجشنبه، هفتم خردادماه، در گالری راه‌ ابریشم به نشانی بلوار کشاورز، بین خیابان وصال شیرازی و قدس، ساختمان تکنو آجر، شماره ۲۱۰ افتتاح می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *