جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۴

اطلاعیه‌ای درباره پناهندگی یک خبرنگار

يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 414762
در اطلاعیه وزارت خالرجه آمده است: خبرگزاری ایسکانیوز پس از انتشار خبر درخواست پناهندگی یکی از دو فرد معرفی شده طی نامه ای در تاریخ ۹۴/۱/۴ خطاب به حوزه رسانه ای وزارت امور خارجه قطع همكاري با فرد مذكور را اعلام كرده است.
به گزارش جهان، اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه با صدور اطلاعیه ای درخصوص موضوعات مطرح شده در ارتباط با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز اعلام داشت: براساس نامه اول خبرگزاری ایسکانیوز (باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران) در تاریخ ۹۳/۱۲/۱۸ خطاب به اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه این رسانه یک خبرنگار و یک عکاس را جهت پوشش خبری مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و ۱+۵ معرفی و خواستار انعکاس درخواست خود به سفارت سوئیس جهت دریافت روادید، شد.

این اطلاعیه می افزاید: براساس رویه معمول وزارت امور خارجه در زمینه ارائه تسهیلات روادید برای خبرنگارانی که به طور رسمی از سوی رسانه های دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفينامه ارائه مينمايند، طی یادداشتی افراد ذکر شده برای دریافت روادید سوئیس به سفارتخانه آن کشور در تهران معرفی شدند.

اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه در پایان این اطلاعیه اضافه کرد: خبرگزاری ایسکانیوز پس از انتشار خبر درخواست پناهندگی یکی از دو فرد معرفی شده طی نامه ای در تاریخ ۹۴/۱/۴ خطاب به حوزه رسانه ای وزارت امور خارجه قطع همكاري با فرد مذكور را اعلام كرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جناب روحانی پناهندگی مسول روابط عمومی ستاد انتخاباتیتان در این سال جدید بر همه شماها مبارک باد!!!
Iran, Islamic Republic of
خوب چه دردی از تو دوا میشه با این تبریک
Norway
خبرگزاری ایسکانیوز ..........پس از انتشار خبر درخواست پناهندگی یکی از دو فرد معرفی شده......... طی نامه ای در تاریخ ۹۴/۱/۴ خطاب به حوزه رسانه ای وزارت امور خارجه قطع همكاري با فرد مذكور را اعلام كرده است
یعنی دست پیش گرفت پس نیافته
دقت کنید لطفا:
"خبرگزاری ایسکانیوز
پس از انتشار خبر درخواست پناهندگی ....
قطع همكاري با فرد مذكور را اعلام كرده است. "!!!
خبرگزاری ایسکانیوز چه نامه میداده و چه نامه نمی داده این به اصطلاح خبرنگار خودفروخته،‌ با پناهندگی، در واقع قطع همکاری اش را اعلام کرده بوده! یعنی نامه خبرگزاری اصلا منشاء تاثیری نبوده است! و فقط نمایشی است!
مسئله مهم اینه که در این خبرگزاری چرا به چنین فرد مسئله داری تا این حد اعتماد شده و بهش کار سپردند؟ و نکته مهمتر این که چند نفر از این قبیل آدمها در این خبرگزاری ها کار می کنند؟ و چرا اینها معاندین نظام و انقلاب را تحت حمایت خود دارند؟؟!!