جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
صفار:

امکانات حکومتی از حلقه‌منحرف سلب شود

چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 284262
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هنوز دولت از جریان انحرافی حمایت می‌کند لذا باید با سلب امکانات حکومتی جلوی آنها را گرفت.
به گزارش جهان، صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و‌گو با سفیر افلاک تصریح کرد: افرادی که ادعای ارتباط با امام زمان (عج) را دارند کسانی هستند که این مسئله را به حاشیه برده و با بردن این فرهنگ در زوایای شخصی و فردی آن را از بعد فرهنگی و اجتماعی خارج کرده که این امر انحطاط فرهنگی است.

وی افزود: فرهنگ اعتقاد به مهدویت یکی از اصیل ترین فرهنگ دینی و اعتقادی جامعه ما است و مقوله انتظار برای ما امیدآفرین بوده است.

صفار هرندی با اشاره به اینکه تلاش فرقه های انحرافی در این تفکر باعث گشوده شدن دری برای هزاران حقه و نیرنگ شده است اذعان داشت: حتما نباید از طرق قضایی با این افراد برخورد شود بلکه باید با سلب امکانات حکومتی و گرفتن فضا با آنها برخورد شده و جلوی آنها را گرفت.

وی در پایان با اشاره به جریان انحرافی در دولت یازدهم گفت: متاسفانه با وجود اسنادی که نشان دهنده این جریان است ولی باز هم حمایت دولت از سرکردگان این جریان مشهود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *