جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۳

ازدواج آسان با «جوشکاری»! +لینک دانلود

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 329866
کتاب «جوشکاری» اثری از حجت‌الاسلام حسین عالمی پیرامون ازدواج و انتخاب همسر با تکیه بر ملاک‌های ایمانی است که به تازگی منتشر شده است.
به گزارش جهان، «جوشکاری» عنوانی از یک کتاب الکترونیکی است که توسط یکی از مبلغان دانشگاهی درباره راه‌های آسان ازدواج به رشته تحریر درآمده است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000329/nf00329866-1.jpg

این کتاب حاصل سؤال‌ها و جواب‌هایی است که جامعه دانشجویی دانشگاه‌های تهران - از دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر گرفته تا دانشگاه تهران- و دیگر دانشگاه های کشور جوشیده و البته حجت‌الاسلام حسین عالمی با بیانی شیوا درباره ازدواج و انتخاب همسر پاسخ داده است.

کتاب جوشکاری حتی سر از ایرلند و مسکو هم در آورده و دانشجوی ایرانی ساکن مغرب زمین را مجاب کرده است که سرش را برای دامادی کوتاه کند!

در این کتاب الکترونیکی ملاک‌های ازدواج با تکیه بر ایمان به خداوند بیان شده و تنها راه‌حل رونق ازدواج در جامعه را توجه به مبانی اسلام می‌داند نه توصیه‌های روانشناسی غربی در انتخاب همسر که دست و پا گیر جامعه جوان کشور شده است!

علاقه‌مندان برای مطالعه کتاب جوشکاری می‌توانند از اینجا اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تو غرب دختر و پسر بعد اینکه همدیگه رو پسندیدن یک مراسم ساده تو کلیسا و دیگر هیچ!تو ایران چی؟مهریه سرویس طلا اینه و شمعدان ماشین عروس ولیمه تو تالار و... !خدایا فک کنم با این وضعیت ما تو اون دنیا بایدداماد شیم!البته اگر جهنمی نباشیم که هستیم!
منفی دادم تا دفعه بعد غرب رو برای ما مسلمانان الگو معرفی نکنی. باید می گفتی رفتار ما غلط است، نه اینکه تو غرب فلان. گور پدر غرب.
اسممو بیخیال
یکی از گرفتاری های امروز ما این هست که وقتی دل و جرات ازدواج رو هم داری خانواده خودت (پسر)میگن هنوز زوده ازدوج کنی بذار یکم دیگه خودتو جمع جور کنی بعد؟ خانواده دخترا هم که تا دلتون بخواد سخت گیری می کنند