چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۲۶
۳۶

غرضی: هاشمی، موسوی را با تقلب نخست‌وزیر کرد

سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب: 419965
"آقای هاشمی با من موافق نبود. من شب معرفی شده بودم آقای هاشمی صبح که وارد مسجد شد، رفت پیش امام و گفت: رأی ایشان این‌طور است و فلان."
غرضی: هاشمی، موسوی را با تقلب نخست‌وزیر کرد
گروه سیاست جهان نيوز ـ سید محمد غرضی نامزد انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری و وزیر نفت دولت سازندگی، در گفت و گو با روزنامه شرق، مدعی شد «چون آقای هاشمی با من موافق نبود، پیش امام رفت و آقای موسوی را به عنوان نخست وزیر معرفی کرد.»

در ذیل بخشی از گفت و گوی سید محمد غرضی با روزنامه شرق را در این باره می خوانید:

اگر وارد مجلس شوید، برای ریاست هم کاندیدا می‌شوید؟

باید ببینم چقدر رأی می‌‌آورم تا عقبه اجتماعی خود را بسنجم؛ هم به نسبت آرا و هم به نسبت مجلسی که تشکیل می‌شود. بنابراین برای گفتن این سخنان، کمی زود است.

‌شما برای نخست‌وزیری به مجلس معرفی شدید، ولی رأی نیاوردید.

خیر، حرف ساختگی آقای هاشمی است که من رأی نیاوردم.

‌۶۰ رأی مثبت و ۸۰ رأی منفی آوردید.

رأی را که مجلس می‌دهد. اما دستور جلسه، پرسش و پاسخ و حضوروغیاب دارد و...، اینها رعایت نشد. آقای هاشمی با من موافق نبود. من شب معرفی شده بودم آقای هاشمی صبح که وارد مسجد شد، رفت پیش امام و گفت: رأی ایشان این‌طور است و فلان.

‌یعنی رأی‌گیری نشده بود؟

نمی‌دانم آن ٦٠ رأی چه ماجرایی داشت، آرا شمارش شده بود یا نه. اما چون آقای هاشمی با من موافق نبود، پیش امام رفت و آقای موسوی را معرفی کرد. من هم چیزی نگفتم. مگر دیوانه‌ام که چیزی بگویم.

‌تجربه نخست‌وزیری آقای موسوی در شرایط جنگ، تجربه خوبی نبود؟

این‌طور نبود که اسمش در تاریخ بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
غرضی ادم با عشقیه. ادم صادق و درستکاریه. حتما بهش رای میدم اگر نامزد مجلس بشه
جواد
جهان جان؟؟؟
درسته حاج آقا خاطره کم و بیش حرف داره و شمام باش موافق نیستین.ولی انصاف نیست تیترتون رو جوری بزنید که انگار آقای غرضی گفته تقلب..بله برداشت حرف ایشون تقلبه ولی عین حرف ایشون نیست.پس عنوانتون رو فر یب دهنده ننویسید.انصاف در هر چیز فرمایش امیرالمومنین (ع)است.
محمود
United Kingdom
فتنه 88 فتنه اکبر بود.
محید
اکبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
United States
جهان دنبال چی میگردی برادر؟ از این تنور نونی براتون داغ نمیشه
كلاه قرمزى و جيگّررر !!؟؟
تو كارت نباشه ، نون پدر خونده رو نجوييده بفرس پايين اما
بفكر دل دردتم باش جيييييگرِ كلاه قرمزى !!!!
اگر به خاطرات آیت اله خامنه ای مراجعه کنید می بینید خود امام خامنه ای هم راضی و موافق با موسوی نبود هاشمی و مجلس بر آیت اله خامنه ای موسوی را تحمیل کردند امام خمینی هم مخالف موسوی بود ولی امام به آیت اله خامنه ای گفت بخاطر کشور قبول کند و آیت اله خامنه ای بخاطر امام قبول کرد یعنی هاشمی موسوی را بر امام و آیت اله خامنه ای تحمیل کرد یا علی
France
بیت امام هم که!!!!!
مگه ایشون هم اهل خاطره است؟ بابا همه که آره .......
کجای این متن ادعای تقلب شده
Romania
درود بر هاشمی
چشم حسود کور
هنوز هم آدمای با خدا وجود داره .خدارو شکر
غرضی همیشه مثل شما زیرو کش بود !
!!!! @ l @ !!!!
~

اون بالایی منم که وسط این علامت تعجب ها گرفتار شدم. تعجب از اینکه این سه چار خط مصاحبه، چی چی بود که سایت ارزشی جهان نیوز، درج کرده؟!!!! برای روز سومه که سومین مصاحبه از جناب غرضی درج شد. اونم مصاحبه با روزنامه فتنه گر و معلوم الحالی چون شرق.
همچنان ارزشی هستید، ولی زیرک هم باشید. دارید برای ایشون تبلیغات رایگان می کنید. اگه اینجوری برای دکتر جلیلی تبلیغات کرده بودید، الان عوض زیر گوش ایران، زیر گوش آمریکا و آل سعود سرخ شده بود.
نسل اول
تاجاییکه مطلعم مرحوم حاج احمدخمینی از غرضی حمایت می کرد و لذا اگراظهارات آقای غرضی صحت داشته باشد نتیجه میگیریم که کلام هاشمی نفوذ بیشتری از حاج احمدآقا داشت
البته دلیل مهمتری که وجود داشت و درخاطرات دیگران آورده شده این است که محسن رضایی به امام یادآوری کرده بود رزمندگان موسوی را بیشتر از دیگران قبول دارند
واقعا جاي تاسف داره که بعضیا در آخر عمر به چه بدبختیهایی مبتلا میشوند و برخی هم حمال الحطب می گردند ابن را به مدیران خویش بگویید
Iran, Islamic Republic of
با سلام برادر عزیر بکبار می گویید وزیر نفت امام(ره) یکبار می گویید وزیر نفت سازندگی بالاخره تکلیف چی شد یعنی فقط وزرای دولت سازندگی وزاری امام بودند و مورد تأیید و یا مرید امام(ره) دقیقاً منظورتان این بود. باباجان مجید جان دلبندم داری قافیه رو می بازی حالا من هی می گم تو گوش نکن .
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
غرضی زمان هاشمی وزیر پست و تلگراف بود نه وزیر نفت که وزیر نفت اقای اقا زاده بود
چرا حا لا و اينقدر دير اقاي غرضي
Iran, Islamic Republic of
شاید نسل جدید به خاطر نداشته باشد، ولی جنگ را دولت اداره نکرد بلکه این مردم بودند که هم از جان و هم از مال برای جنگ هزینه کردند.
علی
چرا جهان گیر دادی به غرضی
یکی از دلایلی که بنده سایت جهان را می بینم فقط بخاطر مواضع او نسبت به هاشمی است چون مهرم نسبت به ایت الله بیشتر میشه و حقانیت او برایم محرز تر میگردد. گویا حیات جهان و کیهان و امثالهم به نام هاشمی گره خورده است چون میدانند هاشمی زنده است و..
اگه با روشنگری های کیهان و جهان نیوز و امثالهم، متوجه نشدی هاشمی مردم دار نیست و به فکر خودشه، پس مشکل از خودته
مجید
آی گل گفتی. اینو مردم خیلی وقته فهمیدن.دوره اول انتخاب احمدی نژاد هم فرصتی شد تا یه جوری بهشون فهمونده بشه.
این زنگ تفریح انتخابات یازدهم ظاهرا ول کن قضیه نیست و واقعا جدی جدی فکر کرده است که .... ایشان در انتخابات گدشته زنگ تفریح بوده
Iran, Islamic Republic of
واقعا شانس آورديم !
آزادگی هم هنری است!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
غرضی غرض داره
سؤال جهت دار نپرسین لطفا
Finland
خدا پدر مادر هاشمی رو بیامرزه،چه خدمتی به نظام کرد.دروغ مصلحت انگیز به ازراست فتنه انگیز
منهم با غرضی موافقم اقای هاشمی چون با غرضی هم مخالف بود رفت موسوی را معرفی کرد وگرنه اگه منو معرفی میکرد 8سال من نخست وزیر میشدم ... از سخنان گوهر بار غرضی ...و حقی که هاشمی از غرضی خورده و باید دوباره نخست وزیری احیا بشه و ایشان ایندفعه حتما حتما دشمنش را نخست وزیر کنه تا غرضی هاشنمی را حلال کنه
غرضی بهتر از روحانیه
Iran, Islamic Republic of
براي همين امام با استعفا موسوي مخالفت كرد و اجازه عزل او را ندادند؟
من تو انتخابات چون مي دونستم راي من تاثيري در روند انتخابات ندارد و از طرفي آقاي غرضي را آدم بي غرضي مي دانستم ،به ايشان راي دادم. اما حالا به ايشون مي گم آ دادا تونم كو مث بقيه زدي به خاكي ! از او وقت تا حالا جخ امرو اومدي مي گويي ،اينجورس كو او نجور؟!! اووقتا اگه حرف مي زدي ،اما م خودشون مو را از ماس مي كشيد ،ا چي چي مي ترسيدي ؟!!! جح اگه راس بگويي آ ترسيده باشي،چه جوري ميخاي تو مجلس با اينا در بيفتي؟!!!‌ بره آمو خوتا مسخره كن!!!
غلی
از اول انتخابات تا حال تقلب شده و خواهد شد هر دوره با روش جدید
عباس
خدارحم کرد غرضی نخست وزیر نشد