پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۱۱
آخرین اخبار از نوار غزه؛

حمله‌به بیمارستانی درشرق غزه/شلیک صهیونیست‌ها به تیم‌های امدادی و بمباران یک مدرسه

۷۷۰ شهید و ۴۷۳۳ مجروح
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 371968
عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین، تجاوز رژيم صهیونیستی به ملت بی‌دفاع فلسطین در غزه را "نسل‌کشی" و "کشتار جمعی" در سایه سکوت عربی و بین‌المللی توصیف کرد.
حمله‌به بیمارستانی درشرق غزه/شلیک صهیونیست‌ها به تیم‌های امدادی و بمباران یک مدرسه
به گزارش جهان، "هانی الثوابته" در گفت وگوبا العالم، با اشاره به این که ۱۷ روز از تجاوزگری های رژیم صهیونیستی به نوار غزه می گذرد ولی محافل بین المللی و عربی همچنان در قبال جنایت های این رژیم سکوت اختیار کرده اند، گفت: بدون شک هر کس در برابر این جنایت ها سکوت کند، شریک آن محسوب می شود.

وی افزود: ماشین جنگی صهیونیسم هر جنبنده ای را در خاک غزه به قتل می رساند و رژیم صهیونیستی در واقع با این کشتار بی رحمانه می خواهد به جهان بگوید که ما فراتر از قانون هستیم و برای قوانین و سازمان های بین المللی ذی ربط هیچ ارزشی قائل نیستیم.

الثوابته گفت: رژیم صهیونیستی در منطقه عربده می کشد و دست به هر اقدامی می زند زیرا هیج مانع بازدارنده ای بر سر راه خود نمی بیند و عقیده دارد که هیچ قانون و مرجع بین المللی قادر به متوقف ساختن آن نیست.

عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین به تشدید تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علیه غیر نظامیان بویژه کودکان و زنان غزه اشاره کرد و افزود: این روند فزایده خشونت از سوی رژیم صهیونیستی در حقیقت بیانگر حجم گرفتاری و تنگنایی است که این رژیم در نتیجه حملات کوبنده مقاومت گرفتار آن شده است.

رویدادهای هفدهمین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه در روز پنج شنبه دوم مردادماه را بخوانید:

حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در شرق غزه


۲۲:۳۳ حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در شرق غزه یک شهید و ۳۰ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش اسکای نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به بیمارستانی در شرق غزه یک کودک را به شهادت رساند و ۳۰ دیگر را نیز زخمی کرد.

در حمله دیگری ۵ فلسطینی در خان یونس در جنوب غزه به شهادت رسیدند.

مشعل: آماده پذیرش آتش بس با تضمین‌های بین‌المللی برای لغو محاصره غزه هستیم

۲۲:۲۷ خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس در مصاحبه با شبکه خبری بی بی سی گفت آماده پذیرش آتش بس با تضمین‌های بین‌المللی برای لغو محاصره غزه هستیم.

وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم توسط یک گذرگاه مرزی که غزه را به بزرگترین زنده جهان تبدیل کرده، کنترل شویم.

مشعل همچنین گفت: ما خواستار آتش بس در اسرع وقت و به موازات آن برداشتن محاصره غزه هستیم. این خواسته مردم غزه است. من از سازمان ملل، آمریکا و انگلیس می‌خواهم که به غزه بیایند از مردم بپرسند که چه می‌خواهند.

انگلیس موافقت بدون پیش‌شرط حماس با آتش‌بس را خواستار شد

۱۹:۲۴
- به گزارش العربیه، «فلیپ هاموند»، وزیر خارجه انگلیس که در سفر به قاهره به سر می برد، از حماس خواست تا بدون هیچ پیش شرطی با طرح آتش مصر موافقت کند.

ابوزهری : نتانیاهو به شکست اعتراف کرد

۱۹:۱۵
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "سامی ابوزهری" تأکید کرد: سخنان بنیامین نتانیاهو که گفته است نمی تواند درباره پیروزی کامل تضمین دهد، اعتراف ضمنی به شکست در برابر مقاومت است.
نتانیاهو صبح امروز گفته بود که نمی تواند تحقق پیروزی کامل را تضمین کند، اما هر آنچه بتواند انجام خواهد داد.

«مالی» در همبستگی با غزه، «روز قدس» را عزای عمومی اعلام کرد

۱۸:۱۷
- شورای وزرای «مالی» به دنبال آمار بالای شهدا در نوار غزه فردا را در این کشور عزای عمومی اعلام کرد.

۱۸:۱۰ -  وزارت بهداشت غزه: تعداد شهدا به ۷۷۰ نفر و مجروحان به ۴۷۳۳ نفر رسید.

کشتار جدید صهیونیست‌ها در حمله کور توپخانه‌ای به یک مدرسه در غزه

۱۸:۰۵
- ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه در حملات خود به غزه، یک مدرسه وابسته به کمیته امدادرسانی سازمان ملل(آنروا) در بیت حانون را هدف قرار دادند. بر اساس این گزارش، آمار اولیه نشان می‌دهد که در این حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی، بیش از ۲۵ نفر به شهادت رسیدند و نزدیک به ۱۵۰ نفر مجروح شدند. سخنگوی آنروا در فلسطین اعلام کرد که از قبل هیچ هشداری به این مدرسه داده نشد و حمله به یکباره انجام شد.

از سرگیری پروازهای انگلیس به تل‌آویو از جمعه

۱۷:۲۸
- «ایزی‌جت» انگلیس اعلام کرد که پروازهای این شرکت هوایی به سمت تل‌آویو از روز جمعه به حالت عادی باز می‌گردد.

حمایت ۸۵ درصد مردم کرانه باختری از حماس در نظرسنجی‌ها

۱۵:۴۶
- نتایج نظرسنجی به عمل آمده در کرانه باختری رود اردن از حمایت ۸۵ درصد مردم این منطقه از نقش حماس در میدان نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: شورای حقوق بشر سازمان ملل "شورای حقوق تروریست‌ها" است

۱۵:۲۷
- به گزارش پرس‌تی‌وی، "آویگدور لیبرمن" در واکنش به تصویب طرح تحقیق درباره "جرائم احتمالی در غزه" مدعی شد: ما به مبارزه خود با "تروریسم" و مبارزه با یهودی‌ستیزی این شورا ادامه خواهیم داد.

۱۵:۰۵- وزیر خارجه ترکیه: آمریکا، ترکیه، قطر و مصر به دنبال آتش‌بس فوری در غزه هستند / احمد داوود اوغلو به شبکه "هابر" گفت: ترکیه به عنوان بخشی از تلاش‌های بین‌المللی برای آتش‌بس بوده و ما در تماس‌های دائمی با رهبران فلسطینی بوده‌ایم.

اکوادور نیز سفیر خود را از سرزمین‌های اشغالی فراخواند

۱۴:۴۳
- شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری اعلام کرد: پس از برزیل، دولت اکوادور نیز سفیر خود را از تل آویو فراخواند.

۵۰۰ دانشجوی نخبه صنایع موشکی برای انتقال دانش این صنعت به مقاومت غزه اعلام آمادگی کردند

۱۴:۳۵
- این دانشجویان که از صنایع مرتبط هوایی و موشکی جمهوری اسلامی هستند، طی نامه‌ای به سفارت فلسطین اعلام کردند: در زمینه تقویت توان موشکی جبهه مقاومت از هیچ کمکی فروگذاری نمی‌کنیم.

۱۴:۲۲- نتانیاهو در دیدار وزیر خارجه انگلیس: ارتش ما برای کاهش تلفات بسیار تلاش کرده است / به گزارش روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست"، نتانیاهو ازانگلیس به دلیل ادامه پرواز هواپیماها به سرزمین‌های اشغالی تشکر کرد و افزود: ارتش ما به عملیات خود برای نابودی تونل‌ها ادامه خواهد داد.

۱۳:۵۴- هفت فلسطینی دیگر در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند / روزنامه صهیونیستی "یدیعوت ‌آحارونوت" به نقل از منابع فلسطینی از شهادت هفت تن ساکن شهر "خان یونس" خبر داد.

اعلام آتش بس یکجانبه را بررسی می‌کنیم

۱۳:۵۱
- وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی: اعلام آتش بس یکجانبه را بررسی می‌کنیم / تلویزیونی المیادین به نقل از "تزیپی لیونی" اعلام کرد: اعلام آتش بس یکجانبه را در نوار غزه بررسی می‌کنیم.

۱۳:۵۱- وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به فراخواندن سفیر برزیل، به این کشور توهین کرد / به گزارش روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست"، ییگال پالمور سخنگوی این وزارتخانه گفت: فراخواندن سفیر نشان داد برزیل همچنان "کوتوله دیپلماتیک" و "غول فرهنگی و اقتصادی" باقی مانده است.

۱۳:۵۰- سخنگوی حماس: تعلیق پروازها به تل‌آویو نابودی قدرت بازدارندگی "رژیم صهیونیستی" است / به گزارش خبرگزاری فرانسه، "سامی ابوزهری" گفت: موفقیت حماس در بستن خط هوایی رژیم صهیونیستی پیروزی بزرگی برای مقاومت و اوج ناکامی این رژیم و نابودی قدرت بازدارندگی آن است.

رژیم صهیونیستی مجوز پخش پیام سازمان حقوق بشری در رادیو خود را لغو کرد

۱۳:۵۰
- مجوز پخش یک پیام تبلیغاتی که تعداد کودکان کشته‌شده در جنگ غزه را اعلام می‌کرد، در رادیو رژیم صهیونیستی لغو شد.

۱۳:۴۰
- وزیر اسرائیلی آتش‌بس در غزه طی روزهای آینده را بعید دانست /به گزارش پایگاه "والاه"، "یاکوف بری"، وزیر علوم رژیم صهیونیستی و فرمانده سابق امنیتی این رژیم افزود: بعید می‌دانم که نیروهای زمینی ارتش اسرائیل تا قبل از هفته آینده از اراضی فلسطینی عقب‌نشینی کنند

مالکی: مسئله فلسطین باید ریشه‌ای حل شود

۱۳:۳۰
- نخست وزیر عراق کنفرانس خبری مشترک با دبیر کل سازمان ملل در بغداد اعلام کرد که اتفاقات فلسطین جنگی تمام عیار علیه نوار غزه است، و اتفاقات عراق درگیری طایفه‌ای نیست.

۱۳:۰۸ - شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد در یک عملیات در حی التفاح، ۸ نظامی دیگر صهیونیست را کشته است.

نتانیاهو: تضمینی برای پیروزی در غزه نداریم

۱۳:۰۶
- نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل برای اعزام یک هیأت تحقیق درباره جرائم اسرائیل در غزه را «مسخره» خواند.

وزیر خارجه انگلیس: قانع شدیم که جنگ تقصیر حماس بود

۱۳:۰۲
- فیلیپ هاموند، وزیر امور خارجه بریتانیا که به فلسطین اشغالی سفر کرده، می‌گوید که قانع شده که حماس مسئول سیسله خشونت‌های اخیر است.

یک موشک به نزدیکی فرودگاه تل‌آویو اصابت کرد

۱۲:۵۴
- شبکه المیادین در خبری فوری از اصابت یک موشک گروه‌های مقاومت فلسطینی به نزدیکی فرودگاه "بن‌گورین" در تل‌آویو خبر داد.

۱۲:۴۸- مبارزان فلسطینی بار دیگر به تل‌آویو موشک شلیک کردند / روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" گزارش داد: صدای آژیر هشدار در تل‌آویو به صدا درآمده است/ این روزنامه به جزئیات بیشتری اشاره نکرد.

۱۲:۴۶
- جنگنده‌های صهیونیستی مسجد علی بن ابیطالب(ع) در غزه را هدف قرار دادند / به گزارش المیادین، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی امروز مسجد علی بن ابیطالب (ع) در محله الزیتون شهر غزه را هدف قرار دادند.

۱۲:۳۵- کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس پنج روزه است / روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد: کابینه امنیتی پیشنهاد آتش بس پنج روزه "بدون خروج نیروهای اسرائیلی در غزه" را در دست بررسی دارد.

۱۲:۱۵
- یک منبع وابسته به "عزالدین قسام": آماده‌ایم به حملات خود به اسرائیل تا چندین ماه ادامه دهیم / این منبع به روزنامه "الاخبار" گفت: از رهبران شاخه سیاسی حماس خواستیم بدون شکستن حصر غزه با آتش‌بس توافق نکنند/ این موضوعات در سخنان شب گذشته خالد مشعل مشهود بود.

تعلیق پروازهای بین‌المللی به تل‌آویو نابودی قدرت بازدارندگی «رژیم صهیونیستی» است

۱۲:۰۸
- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که توقف پروازهای بین المللی از کشورهای مختلف جهان به تل آویو پیروزی بزرگ برای مقاومت است.

۱۲:۰۵
- نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: حماس در جنگ پیروز شد / شبکه تلویزیونی القدس، لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: "دانی گیلرمن" نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اذعان کرد جنبش حماس در جنگ پیروز شده است.

۱۲:۰۰- تعداد شهدای فلسطینی به ۷۴۰ نفر افزایش یافت / به گزارش شبکه المیادین، تعداد شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون به ۷۴۰ نفر افزایش یافت.

برزیل سفیر خود از سرزمین اشغالی را فراخواند

۱۱:۴۵
- برزیل در واکنش به افزایش جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه از سفیر خود در سرزمین اشغالی خواست که به برازیلیا بازگردد.

اولین محموله کمک‌های ایران به غزه

۱۱:۳۲-
افخم: اولین محموله کمک‌های ایران به عزه در انتظار اجازه انتقال از گذرگاه رفح قرار دارد / سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: امیدواریم هرچه زودتر این معبر باز شده و با اجازه ورود به کمک‌های انسانی کشورهای مختلف بخشی از آلام مردم غزه ترمیم یابد.

بندهای توافق نهایی احتمالی آتش‌بس در نوار غزه

۱۱:۱۷ -
از جمله بندهای توافق احتمالی نهایی، که هنوز بحث‌ها بر سر آن ادامه دارد، پایان محاصره غزه، آزادی ماهیگیری تا فاصله ۱۲ مایلی و آزادی اسراست.

جاسوسان اماراتی‌ که برای اسرائیل جاسوسی می‌کردند، در غزه لو رفتند

۱۱:۱۴
- جاسوسان اماراتی‌ که برای اسرائیل جاسوسی می‌کردند، در غزه لو رفتند / منابع آگاه در جنبش حماس در گفتگو با پایگاه"الجمهور": تیم ۵۰ نفره پزشکان اماراتی که به بهانه دایر کردن بیمارستان میدانی بدون هیچ گونه مخالفتی از سوی مصری‌ها وارد نوار غزه شده بودند، روز یکشنبه فرار کردند.

بیش از ۵۰ سرباز ذخیره ارتش اسرائیل از خدمت انصراف دادند

۱۰:۵۱-
واشنگتن پست: بیش از ۵۰ سرباز ذخیره ارتش اسرائیل از خدمت انصراف دادند / این روزنامه آمریکایی گزارش داد: بیش از ۵۰ سرباز ذخیره ارتش اسرائیل در اعتراض به تحرکات خشونت آمیز و سرکوبگرانه ارتش علیه فلسطینیان از خدمت انصراف دادند.

۱۰:۴۴-
روزنامه صهیونیستی: لغو پروازها پیروزی راهبردی برای حماس است / "یدیعوت آحارونوت": هیچ دولتی نمی‌تواند پیامدهای لغو پروازها در خطوط اصلی پروازی را تحمل کند/ اگر کسی تصور می‌کند حل مشکل تونل‌های غزه کافی است، باید از خواب بیدار شود/ پرتاب موشک از غزه باید متوقف شود.

اگر حمایت اعراب خلیج فارس نبود، حمله به غزه انجام نمی‌شد

۱۰:۴۱ - 
وزیر اطلاع رسانی دولت پیشبرد امور سوریه تاکید کرد که اگر حمایتهای بی‌شائبه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از رژیم صهونیستی نبود، تجاوز به غزه نیز صورت نمی گرفت.

یوسف قرضاوی: عربستان اسرائیل را دوست و حماس را دشمن خود می‌داند

۱۰:۳۷
- به گزارش پایگاه خبری "المسله"، رئیس اتحادیه علمای جهان اسلام در گفتگوی تلویزیونی گفت: دولت عربستان منطق عجیبی دارد و با این منطق عجیب، اسرائیل را دوست و حماس را دشمن خود می‌داند.

۱۰:۰۴ - گردان "قسام" از کشته شدن شش نظامی صهیونیست در نبرد زمینی با ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد / گردان "عزالدین قسام"، شاخه نظامی حماس در بیانیه ای از کشته شدن شش نظامی صهیونیست در حملات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.

کانال ۱۰ رژیم صهیونسیتی از آتش‌بس ۵ روزه خبر داد

۱۰:۰۷
- تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک وزیر کابینه این رژیم اعلام کرد که قرار است آتش‌بسی موقت از روز شنبه اجرا شود.

مقام ارشد ‌آمریکایی: دولت اوباما به دنبال خلع سلاح حماس است

۱۰:۰۲
- به گزارش روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" "تونی بلینکن" معاون مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: دولت اوباما به دنبال راهی برای اطمینان از عدم توانایی حماس به تهدید راکتی اسرائیل است/ ما امیدواریم با این طرح به آتش‌بسی همراه با خلع سلاح برسیم.

۰۹:۵۶ - حامیان غزه دیدار فوتبال نماینده رژیم صهیونیستی را تعطیل کردند / تیم‌های فوتبال "مکابی حیفا" و "لیل" فرانسه در دیداری دوستانه در فرانسه به میدان رفته بودند که هجوم تعدادی تماشاچی که پرچم فلسطین در دست داشتند، این دیدار را نیمه‌کاره تعطیل کرد.

۰۹:۵۲ - ترکیه و انگلیس لغو پروازهای خود به تل‌آویو را تمدید کردند / به گزارش خبرگزاری فرانسه، شرکت "ایزی‌جت"، بزرگترین شرکت هوایی انگلیس و شرکت هواپیمایی ترکیه لغو پروازهای ورودی و خروجی از تل‌آویو را ۲۴ ساعت دیگر تمدید کردند.

۰۹:۴۸ - "هاآرتص": کری بدون موفقیت برای آتش‌بس، اسرائیل را ترک کرد / این روزنامه صهیونیستی گزارش داد: یک مقام آمریکایی گفته که جان کری با نتانیاهو، محمود عباس و بان‌کی‌مون گفتگو کرده اما هنوز آتش‌بس در دسترس نیست/ تمرکز ما روی برقراری هرچه زودتر آتش‌بس است.

شمار شهدای غزه به ۷۱۸ نفر رسید

۰۹:۳۷
- شبکه القدس، لحظاتی قبل در خبری فوری گزارش داد: شمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به غزه به ۷۱۸ نفر افزایش یافت/ تعداد زخمی‌ها نیز به ۴۵۶۳ نفر رسید.

۰۹:۳۴ - آمریکا ممنوعیت پرواز هواپیماها به سرزمین‌های اشغالی را لغو کرد / به گزارش شین‌هوآ، اداره هوانوردی فدرال آمریکا شب گذشته اعلام کرد: محدودیت‌های اعمال شده روی پرواز خطوط هوایی به مقصد فرودگاه "بن گوریون" اسرائیل برداشته شد.

۰۹:۱۹
- معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه ایران از آمادگی ارسال اولین پرواز کمک‌های غذایی و دارویی هلال احمر ایران به مردم غزه از طریق مصر خبر داد.

خالد مشعل: رژیم صهیونیسستی درباره غزه در توهم بود

۰۲:۲۸
- به گزارش شبکه تلویزیونی الاقصی، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنانی گفت: رژیم صهیونیستی آغازگر جنگ و جنایت بر ضد ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری رود اردن است/ در غزه شیرمردانی هستند که اشغال و تجاوزگری را هرگز تحمل نمی‌کنند و نمی‌پذیرند.

۰۲:۲۱- رئیس‌جمهور سودان برگزاری نشست فوق‌العاده سران عربی برای کمک به غزه را خواستار شد / به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، "منصف المرزوقی" افزود: ما خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده سران عربی برای تعیین مسئولیت‌ها و کمک به غزه هستیم/ ما از مطالبات فلسطینیان حمایت می‌کنیم.

صهیونیست‌ها تاکنون دست‌کم ۲۵ مرکز درمانی را در غزه بمباران کرده‌اند

۰۲:۱۵
- منابع فلسطینی می‌گویند که تاکنون دست‌کم ۲۵ مرکز درمانی در نوار غزه توسط ارتش صهیونیستی بمباران شده است.

۰۲:۱۱- پادشاه اردن خواستار توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه شد / عبدالله دوم در دیدار بان کی مون گفت: اردن به عنوان یکی از اعضای شواری امنیت تماس‌های زیادی با طرف‌های عربی و منطقه‌ای و بین‌المللی برقرار کرده است تا پیش‌نویس قطعنامه‌ای برای درخواست فوری آتش‌بس در غزه آماده شود.

۰۱:۵۲- گردان‌های ناصر صلاح‌الدین "اسکول" و پایگاه صهیوینستی "ایریز" را هدف قرار دادند / به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های ناصر صلاح‌الدین اعلام کرد؛ اسکول و یک تجمع شامل نظامیان صهیونیستی را در پایگاه نظامی "ایریز" با شش موشک ۱۰۷ میلیمتری هدف قرار داده است.

۰۱:۴۷- شمار شهدای فلسطین به ۶۹۵ و زخمی‌ها به ۴۵۲۵ نفر افزایش یافت / شبکه تلویزیونی الاقصی اعلام کرد؛ از آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۶۹۵ نفر شهید و بیش از ۴۵۲۵ زخمی شده‌اند.

منبع: فارس، نسیم و العالم و تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
همه باهم در روز قدس با حضور در راهچیمایی مشت محکمی بر دهان صهیونیست های آدمکش می زنیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر همه راهپیمایان عزیز
هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام
یا علی مدد.
Iran, Islamic Republic of
دو منفی زن صهیونیست
آدمیزاد
Colombia
من منفی دادم ، هر چند که با صهیونیسم مخالفم ، اما ناراحت میشوم که عده ایی از برکت ملت ایران زندگی میکنند اما با نمک نشناسی وجود ایران عزیز را نادیده میگیرند.
دنیا
طبق آمار در سال ۲۰۱۴، در منطقه باریکهٔ غزه حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زندگی می‌کنند که متراکم‌ترین منطقه مسکونی جهان است و تماماً فلسطینی هستند. ۹۹ درصد جمعیت غزه، مسلمان و بقیه فلسطینی‌های مسیحی هستند.

با مقایسه تعداد شهدا به جمعیت غزه می فهمیم که اونها دنبال حماس نیستند دنبال نابودی کامل مردم بیگناه غزه هستند...
چرا ساکتیم؟ چرا فریاد نمی زنیم؟ این یک نسل کشی وحشتناکه
خدا همه شهدا رو رحمت کنه
میلاد
Iran, Islamic Republic of
انشاالله
Iran, Islamic Republic of
ما هم قانع شدیم و به یقین رسیدیم که اسرائیل این حرامزاده آمریکا باید از بین برود و این کار را می کنیم.
مگه تا الان چی فکر میکردی؟