پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
منصوری آرانی توضیح داد:

علل دعوت ازجلیلی درکمیسیون برجام

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 441663
عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور سعید جلیلی در کمیسیون گفت: جلیلی باید در خصوص قطعنامه ها که در زمان مسئولیت ایشان صادر شده است توضیحاتی ارائه کند.
به گزارش جهان، عباسعلی منصوری آرانی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه کمیسیون برجام از تیم مذاکره کننده فعلی و قبلی برای حضور در جلسات دعوت کرده است، اظهار داشت: اعضای کمیسیون تصمیم دارند گزارشی همه جانبه از توافق و برجام ارائه کنند به این جهت از هر دو تیم دعوت کردند تا تمام ابعاد مذاکرات مشخص شود.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس ادامه داد: از این جهت روز سه شنبه ۱۰ شهریور از سعید جلیلی و تیم شان دعوت به عمل آمده است تا با حضور در کمیسیون دلیل قعطنامه هایی که در زمان ایشان صادر شده است بررسی شود.

وی با اشاره به چهارمین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، گفت: جلیلی باید در باره این قطعنامه توضیح دهد تا مشخص شود چرا ترکیه و برزیل به چهارمین قطعنامه رای منفی دادند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه برای تهیه گزارش کمیسیون نیاز به اطلاعات متعدد دارد، اظهار داشت: از آنجایی که قرار است گزارشی جامع از برجام ارائه شود، لازم می دانیم تمام روند رسیدن به توافق و دلایل صدور قطعنامه ها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، مقرر شده است که محمد جواد ظریف و تیم مذاکره کننده این دوره فردا دوشنبه در جلسه کمیسیون ویژه بررسی برجام حاضر شوند و سعید جلیلی و تیم او روز سه شنبه ۱۰ شهریور مهمان کمیسیون ویژه باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *