جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۲

عملیات ۷ نفره انصار الله برای تصرف پایگاه نظامی ارتش آل سعود+عکس و فیلم

دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 431862
در ادامه حملات رزمندگان انصار الله به پایگاههای نظامی ارتش آل سعود در مناطق مرزی یمن و عربستان، روز گذشته پایگاه نظامیان سعودی در منطقه ظهران عسیر هدف حمله مجاهدین قرار گرفته و به تصرف آنها در آمد.
عملیات ۷ نفره انصار الله برای تصرف پایگاه نظامی ارتش آل سعود+عکس و فیلم
به گزارش جهان به نقل از مشرق، در ادامه حملات رزمندگان انصار الله به پایگاههای نظامی ارتش آل سعود در مناطق مرزی یمن و عربستان، روز گذشته پایگاه نظامیان سعودی در منطقه ظهران عسیر (جنوب عربستان سعودی) هدف حمله مجاهدین قرار گرفته و به تصرف آنها در آمد. در این عملیات ۷ تن از مجاهدین انصار الله پس از شناسایی کامل موقعیت و استعداد نیروهای نظامی و تجهیزات مستقر در آن در روز روشن به آن حمله ور شده اند.

فیلم
























طی این حمله موفق، مجاهدین ابتدا با سلاح ضد تانک برج مراقبت این پایگاه را هدف قرار داده و پس از انهدام یکدستگاه تانک آبرامز، با سلامت از آن عقب نشینی کرده و به پایگاه خود بازگشتند. نظامیان سعودی با شلیک نخستین گلوله از پایگاه متواری شده و تا پایان عملیات رزمندگان، در میان عوارض طبیعی حاشیه آن مخفی گردیدند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
یمن به گورستان ال سعود تبدیل خواهد شد ان شاء الله
عین سین
Iran, Islamic Republic of
چرا یمن؟! خود عربستان،گورستان آنهاست و هرگز پای کثیف این وهابی ها به یمن نمی رسه