سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲۰

این هفته؛بازگشت مهدي هاشمي به كشور!

شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 221261
بازگشت مهدی هاشمی به کشور بعد از رایزنی های فراوان و تلاش های بسیار دستگاهای امنیتی و قضائی کشورمان صورت گرفته است و فرزند اکبر هاشمی توافق کرده که به محض ورود به ایران ، خود را در اختیار نیروهای امنیتی کشور برای رسیدگی به پرونده اش قرار دهد.
به گزارش محدوده منابع آگاه از احتمال بازگشت 'مهدی هاشمی' پس از ماه ها فرار از ایران ، به داخل کشور خبر دادند .

آقا زاده فراری که بعد از افشای پرونده امنیتی خود در فتنه ۸۸ به بهانه ادامه تحصیل به لندن گریخته بود ، طی هفته جاری به ایران باز خواهد گشت .


بنا به گفته یک منبع آگاه ، بازگشت مهدی هاشمی به کشور بعد از رایزنی های فراوان و تلاش های بسیار دستگاهای امنیتی و قضائی کشورمان صورت گرفته است و فرزند اکبر هاشمی توافق کرده که به محض ورود به ایران ، خود را در اختیار نیروهای امنیتی کشور برای رسیدگی به پرونده اش قرار دهد.


این منبع آگاه در پایان افزود : بدون تردید، حجم قابل توجه پرونده‌های مستند موجود در دستگاه‌های اطلاعاتی که با ورود مهدی هاشمی عملیاتی خواهند شد، در کنار مطالبه به‌حق همه مردم برای برخورد با وی، مانع از اعمال نفوذ مجدد در پرونده او خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
به همین خیال باش هرچی به پرونده م.ر در بیمه یا ا.م از دوستان مه افرید رسیدگی شد به اینهم رسیدگی میشه
United States
لابد اونجا هم دسته گل به اب داده از ترس اینکه بگیرنش داره میاد ایران
معلومه آقای هاشمی بالاخره موفق شده زد و بندهاشون رو به نتیجه برسونه و بعید نیست از ایشون با حلقه گل استقبال خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
توافق کرده خودش رو تحویل بده؟
توافق؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما كه اينقدر زرنگ هستيد اگر راست مي گوئيد خاوري كه جرمش ثابت شده را برگردانيد اين بنده خدا كه هنوز برايش جرمي ثابت نشده است
Russian Federation
اون یکی رو که فرار نکرده بود چیکار کردن هیچی این هم دیده در به این پاشنه میگرده گفته چرا دربدری؟! برمیگردم اینجا دوباره هر کار خواستم میکنم
Iran, Islamic Republic of
همه فهميده اند که براي فرزندان آيت الله هاشمي رفسنجاني پرونده سازي شد تا خود ايشان را تخريب کنند که الحمد لله در چاهي که براي آن مرد بزرگ کنده بودند خودشان افتادند و اختلاسهاي چهار رقمي کردند. «و مکروا و مکر الله و الله خير الماکرين»!
United States
احتمالا آبجی تلفنی گفته داداش زودی برگرد که خبری نیست و فقط توپ در میکنند فوقش شش ماه حبس برات میزنند که آن را هم میتونی تو هتل حاج اکبر سپری کنی و بعد بیایی بیرون تازه کلی هم از زمین و زمان طلبکار بشی و اعادهء حیثیت کنی!!!
این باباچون حقوقش بدستور رئیس دانشگاه آزادقطع شد،مجبوربه برگشتن شده‏(‏14.000.000تومان‏)واسه اینکه این جماعت وقتی که مجبوربشن دست توی جیب خودشون کنند اونوقته که جونشون درمیأد وهمه کار میکنند.
Iran, Islamic Republic of
اولا: اتهام ايشان ثابت نشده و يکي از بازداشت شدگان در حد اتهام به ايشان نسبتي داده، و اين در حالي است که مقام معظم رهبري و حضرت آيت الله وحيد خراساني فرمودند: اعتراف ديگري در مورد شخص متهم اعتباري ندارد.
ثانيا: چرا افرادي را که دزدي و اختلاسشان محرز و مسلّم است، باز نمي گردانند؟!
راهش ندهيد تا انتخابات رياست جمهوري سال بعد به آشوب كشيده نشود
Iran, Islamic Republic of
فائزه الآن زندانه دیگه !
Iran, Islamic Republic of
معلومه دیگه مفسد فی الارض شناخته و به اعدامه برنامه توجه بفرمائید!!!
Iran, Islamic Republic of
به زندان خانگی به همراه سونا و جکوزی محکوم می شوند!
Iran, Islamic Republic of
ساده ایم میخواد بیاد تا یه سال دیگه برای انتخابات ریاست جمهوری ادامه توطئه ها راانجام بدن
درود بر مرد خدا علی اکبر هاشمی رفسنجانی
Latvia
نزديكي اخير آقايان هاشمي رفسنجاني و احمدي نژاد و اينكه خيال پدر بابت گيرندادن جريان احمدي نژاد به آقازاده دلبندش راحت شده و اطمينان از سخت گيري قوه قضائيه نيز مثل دختر عزيزكرده بابا كه بدون كمترين مجازاتي گذران عمر مي كند مي تواند دلايل احتمالي رضايت پدر به بازگشت جگرگوشه اش باشد!
به همین خیال باش.
United States
ایشان خیلی به گردن همه ما ایرانیها حق دارند و خیلی بخاطر ما تو این مدت متحمل زحمات شدند نکند خبر نکرده وارد کشور شوند ؟ لا اقل دسته گلی ببریم فرودگاه شازده یک وقتی خدای نکرده دلگیر نشند؟؟!!
خیالتان راحت
ایشان چند روز پس از بازگشت افتخار آمیزشان در یکی از جلسات مجمع سخنرانی خواهد کرد و به تشریح برنامه هایش برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خواهند پرداخت!