جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۱

آخرین‌خبر از وضعیت "مؤسسه مالی میزان"

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 404645
استاندار خراسان رضوی گفت: موسسه میزان بدون مشکل به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در حال تبدیل شدن به بانک است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علیرضا رشیدیان در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست خبری خود اظهار داشت: مدیران شرکت پدیده باید در چارچوب قانون عمل کنند و به دنبال ارزش گذاری سهام پدیده در بورس براساس موازین و قوانین باشند.

وی افزود: روند ادامه فعالیت‌های پدیده باید در چارچوب قانون دنبال شود چرا که معیار و شاخص ما قانون است.

رشیدیان خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان این است حقوق سهامداران این شرکت حفظ شده و به سرمایه مردم هیچ خدشه‌ای وارد نشود.

استاندار خراسان رضوی به فعالیت موسسه میزان اشاره کرد و گفت: اتفاقی که برای موسسه میزان افتاد مسئله عجیبی بود و نخستین مطلب در رابطه با اتفاق موسسه میزان در یکی از شهرستان‌ها شکل گرفت.

وی با بیان اینکه این موسسه به دنبال تبدیل شدن به بانک‌ است، گفت: بخشی از مشکلات مالی بوجود آمده در رابطه با موسسه میزان به دلیل سپرده سرمایه این موسسه در نزد بانک مرکزی برای تبدیل به بانک بوده است.

رشیدیان گفت: با موافقت بانک مرکزی بخشی از سپرده این موسسه برای بازپرداخت مطالبات نقدی مردم که از سوی این موسسه به آن‌ها چک داده شده است، ارائه می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در حال حاضر موسسه میزان مشکلی در رابطه با پاسخگویی به سرمایه گذاران خود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مشکل رو من وشما درستش کردیم، بله من و شمایی که اونقد دنبال واقعیت نیستیم و با یه دروغ فکر کردیم چه خبری شده، چطوری شده که تا هفته های قبل مشکلی نبود اونوقت تو 10 روز مشکل بوجود آمد، شایعات که فروکش کنه دوباره مثل سابق میشه و نگرانی وجود نداره