جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

الهه احمدی به مدال طلا رسید

جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب: 414545
الهه احمدی در تورنمنت بین المللی اروپا به مدال طلا رسید و نجمه خدمتی نقره گرفت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، ملی‌پوشان تیراندازی که جهت آمادسازی برای کسب سهمیه المپیک این روزها در آلمان به سر می‌برند، در تورنمت بین‌المللی اروپا شرکت کردند. در این رقابت‌ها الهه احمدی در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر، بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلا را از آن خود کرد. نجمه خدمتی نیز در همین بخش به مدال نقره رسید و تیراندازی از کشور میزبان نیز سوم شد.

در تفنگ بادی آقایان نیز دو تیرانداز ایرانی به فینال راه یافتند که در پایان مهدی جعفری پویا چهارم شد و حسین باقری به مقام هفتم رسید.

رقابتهای بین‌المللی اروپایی در دورتموند آلمان در رشته تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان برگزار شد که در آن تیراندازان ایرانی فقط در رشته تفنگ بادی شرکت کردند و با ۴۰۰ تیرانداز به رقابت پرداختند. این رقابت‌ها با حضور کشورهای اروپایی هر سال به صورت آزاد برگزار می‌شود که در این دوره تیراندازان غیر اروپایی از کشورهای ایران، هند و آمریکا نیز حضور داشتند.

ملی پوشان تیر اندازی از ۲۵ اسفند ماه راهی آلمان شدند. در بخش بانوان الهه احمدی، نجمه خدمتی، نرجس امام قلی‌نژاد، مه لقا جام بزرگ، صفیه صحراگرد در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

همچنین در تیم ملی آقایان نیز حسین باقری، مهدی جعفری پویا و پوریا نوروزیان به اردوی آلمان اعزام شده‌اند. سرمربیگری تیم ملی تفنگ ایران بر عهده لازلو سوچک است.

اردوی تیم ملی تیراندازی تا ۱۲ فروردین ماه در شهر هانوفر آلمان ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *