پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

قاچاق کودکان زلزله زده نپالی به اسرائیل

سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب: 420944
در حالیکه امدادگران درحال کمک به زلزله زدگان نپالی هستند، اسراییلی ها تحت پوشش کمک به زلزله زدگان نپال به قاچاق انسان مشغولند.
به گزارش جهان به نقل از واحدمرکزی خبر، فعالان سازمانهای غیردولتی نپالی گزارش دادند :اسراییلی ها تحت پوشش امدادرسانی، کودکانی را که در نتیجه زلزله بی سرپرست شده اند، به فلسطین اشغالی منتقل می کنند تا اعضای بدن آنها را به باندهای قاچاق اعضای بدن بفروشند.

براساس این گزارش تاکنون ۲۴ کودک بی سرپرست نپالی توسط به اصطلاح امدادگران اسراییلی انتخاب و به فلسطین اشغالی منتقل شده اند.

روزنامه «یئنی آکیت» در گزارش خود از نپال می افزاید: فعالان سازمانهای مدنی نپالی می گویند در سالهای اخیر اسراییلی ها از شماری از زنان فقیر نپالی نیز به عنوان «رحم اجاره ای» استفاده کرده اند.»

نپالی هایی که این روزنامه در شهر کاتماندو با آنها مصاحبه کرده است، گفته اند فعالتر شدن اسراییلی ها در کاتماندو و سایر نقاط نپال پس از زلزله اخیر کاملا مشهود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *