جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برنامه بازیهای هفته یازدهم لیگ دسته اول

يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 450644
در هفته‌ای که دوباره لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شاهد برگزاری دربی در کرمان است، تیم‌های بالای جدول اگر دچار لغزش شوند، جایگاه خود را از دست داده و شاید چند پله‌ای تنزل پیدا کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، هفته یازدهم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر فردا دوشنبه با برگزاری ۱۰ مسابقه پیگیری می‌شود که باز هم شاهد برگزاری دربی استان کرمان هستیم. مس که هفته پیش در خانه همنام رفسنجانی‌اش پیروز شد، در این هفته میزبان گل‌گهر سیرجان دیگر تیم کرمانی این مسابقات است. سومین پیروزی متوالی می‌تواند مس را در پایان این هفته به رده دوم هم برساند، به شرط ناکامی پیکان و خونه به خونه.
 
فجرسپاسی شیراز صدرنشین هم که هفته پیش پیروزی ارزشمندی در زمین نساجی بدست آورد و صدر جدول را حفظ کرد، در این هفته میزبان پارسه تهران است، تیمی که هرچند قعرنشین است اما در هفته‌های اخیر شرایط بهتری پیدا کرده است.
 
در یکی از دیدارهای جذاب هفته، پیکان در خانه میزبان خیبر خرم‌آباد است. پیکان که به خاطر از دست دادن پیروزی در زمین آلومینیوم هرمزگان در هفته گذشته جایگاهش در رده دوم متزلزل شد، برای حفظ یا کاهش اختلافش با فجرسپاسی و از دست ندادن جایگاه دوم، حتما باید خیبر را شکست دهد. البته خرم‌آبادی‌ها که لیگ را بسیار خوب آغاز کردند، در هفته‌های اخیر تیمی پرنوسان نشان دادند اما آنها هم به فکر رسیدن به رتبه بهتر از هشتمی هستند.
 
خونه به خونه هم که با کسب نتایج خوب در هفته‌های اخیر تا رده سوم بالا آمده، در این هفته میزبان فولاد یزد است که در صورت پیروزی در این بازی حتی شانس رسیدن به رتبه دوم را هم دارد. البته از دست دادن امتیاز در این بازی خانگی، جایگاه فعلی‌شان را به خطر می‌اندازد.
 
در شهر رشت هم تیم ماشین سازی تبریز کار سختی را برابر میزبانش داماش گیلان پیش‌رو دارد و پاس همدان هم در نخستین دیدار بدون داود مهابادی، در خانه از آلومینیوم هرمزگان پذیرایی می‌کند که برد در این بازی آنها را از قعرجدول نجات خواهد داد.
 
برنامه دیدارهای هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
دوشنبه - ۲۷ مهرماه
* خونه به خونه - فولاد یزد، ساعت ۱۵، ورزشگاه هفتم تیر بابل
* فجرسپاسی شیراز - پارسه تهران، ساعت ۱۵، ورزشگاه حافظیه شیراز
* گینی‌پسند اصفهان - نفت مسجدسلیمان، ساعت ۱۵، ورزشگاه آرارات تهران
* داماش گیلان - ماشین‌سازی تبریز، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهید عضدی رشت
* پیکان تهران - خیبر خرم آباد، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهدا شهرقدس
* شهرداری اردبیل - مس رفسنجان، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی اردبیل
* پاس همدان - آلومینیوم هرمزگان، ساعت ۱۵:۱۵، ورزشگاه قدس همدان
* مس کرمان - گل گهر سیرجان، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* ایرانجوان بوشهر - نساجی مازندران، ساعت ۱۵:۴۵، ورزشگاه شهید بهشتی
* صنعت نفت آبادان - آلومینیون اراک، ساعت ۱۶:۱۵، ورزشگاه تختی آبادان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *