پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

صعود شیلی به فینال کوپا آمه‌ریکا

سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 430745
تیم ملی فوتبال شیلی با برتری برابر پرو به فینال کوپا آمه‌ریکا راه یافت و منتظر برنده دیدار آرژانتین و پاراگوئه شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا دو تیم شیلی و پرو به مصافه هم رفتند که این بازی با برتری شیلی و صعود این تیم به فینال به پایان رسید.

در حالی که بازی پایاپای دنبال می‌شد، میشه کارلوس زامبرانو در دقیقه ۲۰ با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار برای پرو سخت شود. بعد از این اخراج، شیلیایی ها حملات خود را روی دروازه‌ی پرو بیشتر کردند و بارها نیز تا آستانه گشودن دروازه این تیم پیش رفتند ولی درخشش دروازه‌بان و مدافعین پرو به آنها اجازه گلزنی نمی داد تا این که در سه دقیقه مانده به پایان نیمه اول وارگاس از فرصت به دست آمده استفاده کرد و میزبان را برنده به رختکن فرستاد.

دقیقه ۶۰ پرو نیز به گل رسید. روی یک ارسال از سمت راست، گری مدل به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به مساوی شود اما این نتیجه دوام زیادی نداشت و چهار دقیقه بعد شیلی با شوت تماشایی وارگاس برای دومین بار در این بازی از حریف خود پیش افتاد.

بعد از این گل شاگردان سمپائولی بازی را آرام کردند و توانستند با ارائه یک فوتبال منطقی شدت حملات پرو ده نفره را مهار کنند و حتی توانستند چندین موقعیت نیز روی دروازه حریف خلق کنند.

این مسابقه در نهایت با برتری دو بر یک شیلی به پایان رسید و آنها اکنون در فینال منتظر حریف خود خواهند بود و پرو نیز خود را آماده بازی رده بندی خواهد کرد.

دیگر دیدار این مرحله بامداد فردا بین آرژانتین و پاراگوئه برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *