يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

آخرین آمار فروش فیلم محمد(ص)

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب: 450347
نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) در تمامی ایام ماه محرم به‌جز روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) ادامه دارد و فیلم تا 24 مهرماه به فروشی بیش از 10میلیارد و 300میلیون تومان رسیده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، براساس هماهنگی‌های صورت گرفته و موافقت مدیرکل محترم نظارت و ارزشیابی و همچنین نظر مثبت شورای صنفی نمایش، نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) در تمامی ایام ماه محرم ادامه دارد و این فیلم فقط در دو روز نهم و دهم محرم مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) نمایش ندارد.
 
همچنین آمار فروش فیلم محمد رسول الله(ص) تا 24 مهر ماه به بیش از 10 میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده است.
 
فروش فیلم محمد رسول الله(ص) در تهران بیش از 5 میلیارد و 200 میلیون تومان و در شهرستان بیش از 5 میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است.
 
میزان فروش این فیلم در روز چهارشنبه 22 مهر ماه در تهران 49 میلیون تومان و در شهرستان 75 میلیون تومان و فروش این فیلم در روز پنجشنبه 23 مهر ماه در تهران 80 میلیون تومان و در شهرستان 90 میلیون تومان بوده است. فیلم محمد رسول الله به‌کارگردانی مجید مجیدی از 5 شهریور ماه در 40 سینمای تهران و 88 سینمای شهرستان در حال اکران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *