پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۱

کی‌روش به شعور مردم توهین می‌کند

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 340943
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به اظهارات سرمربی تیم ملی گفت: خیلی بد است که کی‌روش با این حرف‌ها می‌خواهد به شعور مردم توهین کند.
به گزارش جهان؛زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به صحبت‌های کارلوس کی‌روش عنوان کرد: ایشان گفته کره‌جنوبی و ژاپن بدون مشکل با باشگاه‌ها، بازی‌های دوستانه خود را انجام می‌دهند، اما گویا فراموش کرده ۲ نکته را در خصوص این مطلب بگوید.

وی افزود: نکته اول این است که لیگ کره‌جنوبی و ژاپن برخلاف لیگ ایران که در اوج حساسیتش است به پایان رسیده و تیم‌های ملی آنها اکنون مشکلی با باشگاه‌ها ندارند. آنها اکنون منتظر شروع فصل جدید هستند تا درگیر مسابقات لیگ شوند و تیم‌های ملی کره و ژاپن در این شرایط بازی دوستانه برگزار می‌کنند. مسئله دوم که کی‌روش اشاره‌ای به آن نکرده این است که کره و ژاپن بدون بازیکنان لژیونر بازی دوستانه برگزار می‌کنند و تیم ملی آنها ناقص است.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه سرمربی تیم ملی تمام مسائل را نمی‌گوید، گفت: کی‌روش این مسائل را در خصوص فوتبال کره و ژاپن نمی‌گوید و این حرف‌ها را پنهان می‌کند. او تنها به گفتن بخشی از مسائل می‌پردازند و بخشی از حقیقت را پنهان می‌کند.

کرانچار با اشاره به لیگ کره‌جنوبی و ژاپن خاطرنشان کرد: لیگ کره و ژاپن قرار است تازه شروع شود و تیم‌های آنها نیز مانند ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت و این مسابقات برای آنها نیز مهم است. به نظرم خیلی بد است که کی‌روش با این حرف‌ها می‌خواهد به شعور مردم توهین کند و برخی مسائل را پنهان می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تخطئه از قدیمی ترین کارهایی است که برای از میان برداشتن حریف استفاده میشود گیرم که کارلوس کروش همینی اینها میگوید انجام میدهد ولی آنجه کروش زور میزند بفهماند این است که بابا یک کمی غیرت داشته باشید همین را اگر بفهمید جای شکر بسیار زیادی است