جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

ورشکستگان سیاسی دنبال فراکسیون دولتی

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 340448
دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: کسانی که موضوع تشکیل فراکسیون حامیان دولت توسط برخی از نمایندگان را مطرح می‌کنند ورشکستگان سیاسی هستند که به دنبال ایجاد اختلاف میان اصولگرایان و کسب کرسی‌های مجلس دهم هستند.
به گزارش جهان، نادر قاضی‌پورنماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره انتشار برخی اخبار در مورد تشکیل فراکسیون حامیان دولت از سوی تعدادی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت گفت: هیچ‌یک از اعضای فراکسیون رهروان ولایت فعالیتی را در این خصوص نداشته‌اند و فراکسیون‌های اصولگرایان و رهروان ولایت همچون گذشته با انسجام به مسیر خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: ورشکستگان سیاسی همچون اعضای حزب منحله مشارکت با آمدن آقای روحانی به این مسأله امیدوار شده‌اند که با ساماندهی خود کرسی‌های مجلس دهم را به دست بیاورند و به همین خاطر دست به چنین اقدامات تفرقه‌افکنانه‌ای دست می‌زنند اما این گونه اظهارات نمی‌تواند خللی را در انسجام فراکسیون‌های اصولگرایی مجلس ایجاد کند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اظهار داشت: فراکسیون‌های اصولگرایان و اصولگرایان رهروان ولایت هر دو تابع مقام معظم رهبری و انقلاب هستند و حول محور ولایت فقیه عمل می‌کنندد و با حضور فعال خود در مجلس نهم پیروزی از آن اصولگرایان خواهد بود.

قاضی‌پور با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت انسجام خود را در مقابل هرگونه اقدام تفرقه افکنانه حفظ خواهند کرد، گفت که اعضای فراکسیون رهروان ولایت به این فراکسیون دولتی اضافه نخواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *