جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کارشناس روس: ایران در دفاع مستقل است

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 442148
کارشناس نظامی روس در باره توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران در زمینه دفاعی به نسبت مستقل از و به همین دلیل در شرایط تحریم موفق شد قوی ترین نیروهای مسلح را در منطقه بسازد.
به گزارش جهان، میزان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک خبر داد، "ولادیمیر ساژین" افزود: در خصوص ترکیب نیروها باید تاکید کرد که ،رهبریت نظامی جمهوری اسلامی در سال های اخیر اقدامات زیایدی را برای تقویت آموزش افسران و سربازان ترتیب داده است.

وی که دارای مدرک دکترای علوم نظامی از "یوری بوندار" است تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران با توان کامل به سمت مدرن کردن فن آوری نظامی خود حرکت می کند.

این کارشناس روس در ادامه گفت: ایرانی ها در جریان تحریم برای مدت زمان طولانی، دست روی دست نگذاشتند. آنها اکنون خیلی خوب فنآوری روباتیک و پهپاد ها را توسعه داده اند. ضمنا گستره تاکتیکی، عملیاتی و عملیاتی- استراتژیکی را بسط داده اند. آنها سیستم هایی تولید کرده اند که قادر است از ایستگاه های راداری خود محافظت کند.

"در واقع تسلیحات و فناوری جنگی تولید شده توسط مجموعه ی دفاعی — صنعتی ایران اگر چه از لحاظ فیزیکی جدید است اما براساس ویژگی های ساختاری مجوز دار است. جدیدترین انواع تسلیحات ، تسلیحات موشکی هستند که در خود ایران تولید می شوند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *