شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۳

جزئیات دستگیری روزه‌خواران در هتل شهریار

چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 429648
معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی جزئیات بیشتری از دستگیری ۹۲ پسر و دختر حین روزه‌خواری در هتل شهریار تبریز را شرح داد.
به گزارش جهان، علی اسمعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: متاسفانه کافی‌شاپ هتل شهریار تبریز از اول ماه مبارک رمضان اقدام به سرو غذا در این مکان می‌کرد که دیروز با حضور پلیس هنگام سرو غذا با حکم قضایی با این هتل برخورد شد.

وی افزود: در این اقدام ۹۲ نفر که ۴۱ دختر و ۵۱ پسر (اهل تبریز) اقدام به سفارش غذا کرده بودند، هنگام خوردن غذا به همراه مسئول این کافی‌شاب به نام (ح- ا) دستگیر و بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

اسمعیل‌پور اضافه کرد: متاسفانه مسئول این کافی‌شاپ از اول ماه مبارک رمضان اقدام به سرو غذا با قیمت‌های چند برابر می‌کرده است.

وی ادامه داد: با دستور دادستان محترم تبریز شعبه ویژه‌ای در رابطه با روزه‌خواری در دادگستری استان ایجاد شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا که می خوای روزه خواری بکنی برو تو خونه ات هر غلطی خواستی بکنی. تو انظار عمومی می خوای بگی که خدا ببین چطوری تو روت ایستادم داری برا خدا قلدری می کنی؟!!!!!!!!!!111
امید دارم در مجازاتشون اغماض نشود
چه خوب می شد یکم به حق صحبت می کردی و عامل اصلی این کا رو تشخیص می دادی..... ـخه شما چه مسلمونی هستی که به این راحتی یکی رو مجازات و باز خواست می کنی.. واقعا متاسفم بزاتون!!