جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تکلیف معاونت‌های‌سازمان بودجه‌مشخص شد

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 425246
با حکم محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی معاونان وی در سه حوزه «توسعه علمی و فرهنگی»، «توسعه امور اجتماعی و عمومی» و «توسعه سرمایه‌ انسانی» منصوب شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حکم جدید سه معاونت توسعه علمی و فرهنگی، توسعه امور اجتماعی و عمومی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از سوی نوبخت صادر شد.

بر این اساس محمد رضا واعظ مهدوی که پیش از این مشاور رئیس سازمان بود به عنوان معاون توسعه علمی و فرهنگی منصوب شد.

نمکی نیز که پیش از این رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی کاشان بود به عنوان معاون امور اجتماعی و عمومی و علی صفدری به سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این سازمان منصوب شد.

پیش از این نیز فرهاد دژپسند معاون هماهنگی برنامه و بودجه، پورمحمدی معاون توسعه امور تولیدی، علیرضا صالح امور مجلس، استان‌ها و پشتیبانی شافعی معاون فنی و توسعه امور زیربنایی منصوب شده بودند.

بدین ترتیب از این پس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بر اساس چارت مدیریتی جدید مسئولین تمامی معاونت‌های خود را شناخته و باید منتظر صدور احکام مدیران میانی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *