جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
در گفت‌وگو با جهان؛

خاتمی اظهارات منتسب به خود درباره احمدی‌نژاد را تکذیب کرد

جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 165443
آیت الله سید احمد خاتمی در گفت‌وگو با "جهان" ضمن ابراز تاسف از باز نشر غیرواقع این مصاحبه‌ در رسانه‌های مغرض که بهره‌برداری ضدانقلاب را نتیجه داده است، بیان داشت: باید جلوی این گونه رفتارها ضداخلاقی گرفته شود.

به گزارش جهان، اخیرا گفت‌وگویی با امام جمعه موقت تهران منتشر شده است که برخی رسانه‌ها با برداشت نادرست از آن دستاویزی برای رسانه‌های ضد انقلاب به وجود آورده‌اند. 

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت‌وگو با "جهان" ضمن ابراز تاسف از باز نشر غیرواقع این مصاحبه‌ در رسانه‌های مغرض که بهره‌برداری ضدانقلاب را نتیجه داده است، بیان داشت: باید جلوی این گونه رفتارها ضداخلاقی گرفته شود. 

وی در توضیح اظهارات خود در گفت‌وگوی مذکور گفت: اینجانب گفته‌ام که حمایت‌‌های مقام معظم رهبری در دوره اول ریاست جمهوری از آقای احمدی‌نژاد و تجلیل‌های بجای ایشان از خدمات دولت سبب شد مردم حدس بزنند که مقام معظم رهبری بی‌میل نیستند برنامه‌های دولت به انجام برسد. 

داماد آیت الله سعیدی افزود: بنابراین نشر اظهارات بنده با این مضمون که مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری دهم از آقای احمدی‌نژاد حمایت کردند نادرست و کذب محض است. 

آیت الله خاتمی با عنوان این مطلب که حضرت آقا در انتخابات کاملا بی‌طرف بودند و خودشان هم فرمودند که هیچ کس از رای من خبر ندارد، تصریح کرد: ایشان همانند امام راحل در مواقع حساس نظیر انتخابات‌ها یکسری رهنمودهایی دارند که از جایگاه ولایت خطاب به ملت مطرح می‌کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این ها درست آقای سید احمد خاتمی اما به طور کلی نباید هر کسی حساب نشده به حوزه ظریف و حساس و مهم دیدگاه های رهبری وارد شود و برداشت و تلقی و تحلیل خود را به گونه ای بیان نماید که برای شنونده و خواننده شبهه ایجاد کند. به هرحال از این که خیلی زود و صریح اظهارات منتسب به خود را تکذیب و تصحیح کردید سپاسگزایم.