چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

توصیه صدر اعظم آلمان به رم

سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 175541
پس از افزایش نگرانی ها از افتادن ایتالیا به ورطه بحران مالی منطقه یورو، صدر اعظم آلمان از این کشور خواست تا ریاضت اقتصادی را در پیش بگیرد.
به گزارش مهر به نقل از اشپیگل، مرکل روز دوشنبه در پاسخ به نگرانی های فزاینده سرمایه گذاران در باره ایتالیا از این کشور خواست تا با تصویب کسر بودجه برنامه ریزی شده خود اعتمادهای از دست رفته را جبران کند.

مرکل گفت: آلمان و تمام شرکای یورو با قاطعیت و ثبات قدم مصمم به دفاع از ثبات یورو هستند.

صدر اعظم آلمان که به همراه "یوحنا سیگورداردوتیر"نخست وزیر ایسلند در یک کنفرانس مطبوعاتی در برلین صحبت می کرد گفت: ایتالیا می تواند کشور بعدی باشد که به بحران مالی گرفتار می شود، لذا باید با تن دادن به ریاضت اقتصادی نشان دهد به اصلاحاتی که برای اعتمادسازی در منطقه یورو نیاز است متعهد می باشد.

وی گفت: من اطمینان کامل دارم که دولت ایتالیا دقیقاً این نوع از بودجه را تصوب خواهد کرد و من این موضوع را دیروز با نخست وزیر آن کشور در میان گذاشتم.

مرکل همچنین گفت که آلمان به همراه دیگر رهبران منطقه یورو عقیده دارند که یونان نیازمند آن است تا دومین بسته کمک های مالی به یونان بسرعت تصویب شود و آلمان تمامی تلاش خود را برای دفاع از یورو به عمل خواهد آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *