جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۳

وهابی ها آرامگاه "عمار یاسر" را منفجر کردند

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب: 276341
جریان‌های تکفیری در ادامه تجاوزات به مقدسات اسلامی در سوریه، آرامگاه عمار یاسر، صحابه پیامبر (ص) را منفجر کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، گروه های تروریستی سوریه در ادامه عملیات تخریبی و تجاوز به مقدسات اسلامی، آرامگاه "عمار یاسر" از صحابه پیامبر اکرم (ص) را مورد هدف قرار دادند.
این گروه وهابی در حالی که شعارهای الله اکبر سر می دادند، آرامگاه عمار را منفجر کردند و فیلم آن را در یوتیوب منتشر کردند.

آرامگاه عمار در شهر الرقه، واقع در شمال سوریه قرار دارد و گروه وهابی پس از محاصره آن بار دیگر در اقدامی جنایتکارانه مقدسات اسلامی را مورد تجاوز و حملات انفجاری خود قرار دادند.

عمار فرزند شهید یاسر و سمیه از اولین شهدای اسلام، یکی از چهار یاران با وفای حضرت علی (ع) بود که پس از رحلت رسول اکرم(ص) بر سر پیمان خویش با حضرت علی(ع) باقی ماند و چون امیرالمؤمنین(ع) به خلافت رسید، عمار همه جا کنار امام علی(ع) حضور داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
روزنامه های اصلاح طلبان به این تروریستها می گویند انقلابیون سوریه!!!
Iran, Islamic Republic of
اونا حرف زياد ميزنن...شما توجه نكن
رضايي
Iran, Islamic Republic of
قبر ياسر را منفجر كردند اما ياد و نام و راه ارو را كه نمي توانند منفجر كنند . در حقانيت و درستي راه عمار همين اقدام گروههاي تكفيري كفايت مي كند كه آنها بعد از هزار سال هم از حمايت او از راه عدل و عدالت هراسناكند و با كينه اموي كه دارند به سنگ و اجر و ساختمان خمله مي كنند .
گروهها ي تكفيري كه با شعار الله اكبر به اماكن مقدس و اسلامي حمله مي كنند چرا به اسراييل كه مسلمانان فلسطين را دهها سال است مورد ظلم و ستم و قتل و اخراج از وطن قرار داده اند كمترين تعرضي نمي كنند .
اين نشان ميدهد كه اين گروهها ساخته و پرورده مثلث شوم امريكا و انگليس و اسراييل هستند .