جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
واكنش ملي‌پوش استقلال به مصاحبه سرمربي

وایبر می‌زنم جواب نمی‌دی!

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 396942
«وايبر مي‌زنم جواب نمي‌دي، كسي رو مثل من عذاب نمي‌دي!» البته بعيد مي‌دانيم اين جدايي‌طلب، موضوع را به شوخي گرفته باشد چون طرف قصدش رفتن از استقلال است و در اين راه كاملاً جدي است.
به گزارش جهان،خبر ورزشی نوشت: تیم ملی در آفریقای جنوبی اردو زده اما به لطف تکنولوژی، ملی‌پوشان اصلاً احساس غربت نمی‌کنند و خیلی سریع از متن و حاشیه فوتبال ایران باخبر می‌شوند.

نمونه‌اش همين مصاحبه ديروز سرمربي استقلال كه واكنش ملي‌پوشان جدايي‌طلب اين تيم را به همراه داشت... ديروز امير قلعه‌نويي آب پاكي را روي دست جدايي‌طلبان استقلال ريخت و گفت: هر كس نمي‌خواهد بماند، وايبر بزند (يعني از طريق وايبر پيام بفرستد) و برود... اين گفته سرمربي استقلال واكنش يكي از ملي‌پوشان جدايي‌طلب تيم را به همراه داشت و اين آبي‌پوش وقتي با همبازيان خود مواجه شد و آنها از او پرسيدند شنيده‌اي قلعه‌نويي چه گفته، شروع به آواز خواندن كرد و گفت: «وايبر مي‌زنم جواب نمي‌دي، كسي رو مثل من عذاب نمي‌دي!» البته بعيد مي‌دانيم اين جدايي‌طلب، موضوع را به شوخي گرفته باشد چون طرف قصدش رفتن از استقلال است و در اين راه كاملاً جدي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *