جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
همزمان با زاد روز حضرت زهرا و روز زن برگزار می شود؛

رونمایی از پوسترهای "ایران جوان" در تهران

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 353741
مراسم رونمایی از نمایشگاه و کتابچه مجموعه پوسترهای ایران جوان با موضوع افزایش جمعیت، همزمان با روز بزرگداشت مقام زن در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار خواهد شد.
رونمایی از پوسترهای "ایران جوان" در تهران
به گزارش جهان، در این نمایشگاه تعداد ۴۰ عدد از پوسترهای ایران جوان که با موضوع افزایش جمعیت توسط طراحان نهضت مردمی پوستر انقلاب از سراسر کشور طراحی شده است به نمایش در خواهد آمد.

این مراسم در ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۳۱ ​فروردین ماه برگزار خواهد شد.

مجموعه فرهنگی سرچشمه (یادمان شهدای انقلاب) در خیابان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه – خیابان شهید صیرفی پور واقع بوده و ​تا یکشنبه 7 اردیبهشت (به غیر از جمعه) از ساعت ۹ الی ۱۶ در معرض بازدید علاقمندان قرار دارد.

پس از آن، آثار نمایشگاه ایران جوان به صورت دوره ای در تهران، مشهد و در مراکز تخصصی بانوان به نمایش در خواهد آمد. اکران شهری مشهد، اصفهان و تبریز و همچنین برگزاری این نمایشگاه در چند شهر دیگر کشور نیز از دیگر برنامه های نهضت مردمی پوستر انقلاب خواهد بود.

علاقمندان می توانند فایل های قابل چاپ این مجموعه را در سایت نهضت به آدرس www.postermovement.ir دریافت نمایند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000353/nf00353741-1.JPG
گفتنی است،‌ سایت "نهضت مردمی پوستر انقلاب" توسط جمعی از نیروهای فعال مذهبی اداره می شود و موضوعات کلان ملی را در قالب پوستر اطلاع رسانی و تبلیغ می کند.

این سایت به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی و از سال ۱۳۸۸ آغاز بکار کرده است و تولیدات آن پس از طراحی و ارائه فایل های قابل چاپ در فضای مجازی، در فضای حقیقی نیز چاپ و توزیع می گردد.

فعالیت های این سایت توانسته است اثرگذاری مناسبی داشته باشد و نگاه جشنواره های انقلابی را هم به خود جلب کند. از جمله در اولین نمایشگاه و جشنواره ی رسانه های دیجیتال انقلاب، نهضت مردمی پوستر انقلاب حائز مقام اول در بخش سبک زندگی گردید.

در بیانیه ی هیئت داوران این جشنواره آمده است:«به دلیل ایجاد محفلی بدیع و جدید در راستای تولید محتوای مردمی و اثر گذار در خصوص سبک زندگی اسلامی ایرانی مباحث و معارف مورد نیاز قشر انقلابی، مقام اول جشنواره رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در قالب پایگاه های اینترنتی تعلق می گیرد به پایگاه اینترنتی (پوستر مومنت دات ای آر) postermovement.ir از نهضت مردمی پوسترهای انقلاب».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *