جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعلام آرای انضباطی تیم‌های دسته 1 و 2

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 458646
کمیته انضباطی آرای خود درباره مسابقات لیگ دسته اول و دوم اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم پیکان تهران و خیبر خرم‌آباد از سری رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که از سوی کیانوش کهزادی، مربی تیم خیبر خرم آباد تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور مسابقه رخ داد. وی طبق بند 4 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
جریمه 30 میلیونی برای نساجی مازندران
در بازی دو تیم نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز، از سوی تماشاگران نساجی تخلفانی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل و داور مسابقه رخ داد. این تیم طبق ماده 79 باید مبلغ 30 میلیون جریمه نقدی پرداخت کند.
 
تذکر کتبی برای سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان
مسابقه تیم‌های فجرشهید سپاسی شیراز و آلومینیوم هرمزگان برگزار و از سوی عباس سرخاب، سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان رفتار غیر ورزشی با نماینده فدراسیون صورت گرفت. وی طبق بند 5 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.
 
محرومیت 3 جلسه‌ای برای بازیکن تیم الوند همدان
مسابقه دو تیم پیام وحدت کاشمر و الوند همدان از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم برگزار و از سوی علیرضا کرمی، بازیکن تیم الوند همدان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور، رفتار زننده و توهین که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به 3 جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم و باید مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
جریمه و محرومیت برای سرمربی و مربی ماهان شوشتر
مصاف تیم‌های ماهان شوشتر و کیمیا فرآیند تهران از سری مسابقات لیگ دسته دوم انجام شد و از سوی تماشاگران تیم ماهان شوشتر فحاشی نسبت به داور، پرتاب سنگ به داخل زمین که منجر به مصدومیت یکی از بازیکنان تیم مقابل شد، رخ داد. این تیم به یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگرانش در بازی خانگی محکوم شد و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
همچنین به دلیل اعتراض به داوری و ورود به زمین بازی از سوی احمد لطفی‌زاده، مربی تیم ماهان شوشتر که منجر به اخراجش شد، وی به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. حسن علی شاهمرادیان، سرمربی ماهان شوشتر نیز به دلیل درگیری با مربی تیم مقابل که در نهایت منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. به دلیل درگیری حسن مددی، مربی تیم کیمیا فرآیند تهران با مربی تیم مقابل، وی نیز به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
جریمه و محرومیت برای بازیکن تیم مقاومت تهران‌‌
دیدار تیم های مقاومت تهران و هف سمنان از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم برگزار شد. به دلیل تخلفی که از سوی علی جانملکی، مربی تیم مقاومت تهران رخ داد، وی به تذکر کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. امیر محمد مظلوم، بازیکن تیم مقاومت تهران نیز به خاطر رفتار زننده با تیم مقابل به یک جلسه محرومیت از تیم خود محکوم و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
جریمه و محرومیت برای بازیکن تیم کارون اهواز
حسن بختیاری‌زاده، بازیکن تیم کارون اهواز در دیدار تیمش مقابل نیروی زمینی اهواز (از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم) مرتکب تخلفاتی  چون اهانت به داور مسابقه شد. وی به 3 جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رضا جمالی‌پور یکی از عوامل تیم کارون اهواز نیز به دلیل رفتار زننده به داور بازی باید مبلغ 10 میلیون جریمه نقدی پرداخت کند.
 
توبیخ و جریمه نقدی برای سرمربی تیم بادران تهران
مسابقه تیم‌های بادران تهران و سردار بوکان از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم انجام شد و از سوی احمد سنجری، سرمربی تیم باردان تهران تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به توبیخ کتبی  و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *