پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۴
سخنگوی شورای شهر تهران:

تبعیت از قانون در خصوص رضازاده

پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۵
کد مطلب: 418947
سخنگوی شورای شهر تهران ضمن اشاره مجدد بر اینکه کمیته حل اختلاف مرکزی و کمیسیون اصل ۹۰ حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را بلامانع اعلام کرده‌اند، گفت: آقای وزیر باید از قانون تبعیت کند و در غیر اینصورت شورا از طریق قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.
به گزارش جهان رضا تقی‌پور در گفت‌وگو با فارس گفت: با اشاره به عدم تمکین وزیر ورزش و جوانان از قانون اظهارداشت: امیدواریم آقای گودرزی وزیر ورزش و جوانان به قانون تمکین و وظایف خود را انجام دهد.

وی با اشاره به سریال پیچیده رضازاده عضو شورای شهر تهران و ثبت نام وی برای حضور در فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در این خصوص در روزهای گذشته به طور مفصل مطالی مطرح شده و همه باید از قانون تبعیت کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران بیان داشت: سازمان بازرسی کل کشور در تاریخ ۹۳.۸.۱۱ موضوع حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را به هیات مرکز حل اختلاف و رسیدگی به شوراها ارجاع داد در نهایت هیات مرکزی این موضوع را مورد بررسی خود قرار داد.

تقی‌پور با اشاره به ترکیب هیات مرکزی حل اختلاف و رسیدگی به مسائل شوراها گفت: در این مجموعه دو نفر از قوه قضاییه، دو نفر از نمایندگان مجلس، دو نفر از شورای عالی استانها، دو نفر از وزارت کشور و همچنین معاون حقوقی رئیس جمهور عضویت دارند.

وی ادامه داد: هیات مرکزی حل اختلاف پس از بررسی حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون پاسخ خود را در تاریخ ۹۳.۱۱.۱۹ و طی شماره نامه م/۱۶۸۲۵ اعلام کرد و حکم داد که عضویت همزمان حسین رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری بلامانع است و وی می‌تواند در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری شرکت کند.

تقی‌پور ادامه داد: در حالی هیات مرکزی حل اختلاف به حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را بلامانع می‌داند که شاهد عدم تبعیت قانون از سوی وزیر ورزش و جوانان هستیم چرا که وی نمی‌خواهد به قانون تن دهد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: کمیسیون اصل ۹۰ نیز نامه‌ای به تاریخ ۹۴.۲.۲ به وزارت ورزش ارسال کرده است و این کمیسیون نیز حضور همزمان رضا زاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را بلامانع دانسته است.

وی گفت: در نامه‌ای که از سوی کمیسیون اصل ۹۰ به مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش ارسال شده است آمده است: عضویت همزمان رضازاده در شورا و ریاست فدراسیون وزنه‌برداری بلامانع بوده و در این زمینه قانون باید اجرا شود.

تقی‌پور در پایان گفت: در حالی هیات مرکزی حل اختلاف و کمیسیون اصل ۹۰ حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون وزنه‌برداری را بلامانع دانسته است که متاسفانه آقای گودرزی نمی‌خواهند قانون را بپذیرد و از آن تبعیت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به چه دلیل مگه شورای شهر شغل نیست
Iran, Islamic Republic of
یه آدم مگه چقدر توانایی داره اون با سطح سواد آقای رضا زاده
کمی منطقی باشیم اینقدر سیاسی عمل نکنیم
مهدي رحيمي
اتفاقا فقط ميخوان در مورد رضا زاده قانون رو اجرا كنن خيلي ها هستن كه نه دو شغله بلكه چند شغله هستن توي دولت فعلي آب هم از آب تكون نميخوره ولي براي رضا زاده بايد حتما قانون اجرابشه !
وزیر ورزش سیاسی عمل می کنه
این که یه نفر چقدر توان داره رو می شه از دولتی هایی همچون نوبخت پرسید
و این که اصلا شاید رض زاده لیاقت هیچکدام از دو منصب شورا و فدراسیون رو نداشته باشه مثل خیلی های دیگه اما وزیر حق زورگویی و قانون شکنی رو نداره چون این فاجعه آمیزه