جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
نتانیاهو:

من مانع توافق هسته‌ای ایران با غرب نیستم

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب: 411043
نخست وزير رژيم صهيونيستي در مصاحبه‌اي گفت که اسرائيل براي بدترين سناريو درباره برنامه هسته‌اي ايران آماده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي در مصاحبه با شبکه بي بي سي فارسي گفت که وي مانعي در توافق هسته‌اي ايران با غرب نبوده و رفتار ايران است که مانع مي باشد.

نخست وزير رژيم صهيونيستي در ادامه اين مصاحبه گفت که سخنراني وي در کنگره با حمايت‌هاي جمهوري‌خواهان و دموکرات‌ها همراه بوده است.

وي در اين مصاحبه از قدرت‌هاي جهاني خواست تا زماني که رفتار تهاجمي ايران تغيير نکند، محدوديت‌ها عليه برنامه هسته‌اي ايران برداشته نشود.

نتانياهو گفت: هيچ دولتي بيشتر از اسرائيل خواستار حل صلح‌‌آميز اين موضوع نبوده اما اسرائيل براي بدترين سناريو درباره برنامه هسته‌اي ايران آماده است.

وي اضافه کرد که وي به گزارش‌هاي اطلاعاتي درباره برنامه هسته‌اي ايران اتکا نمي کند چون بازرسان توانايي بسيار محدودي دارند.

نخست وزير رژيم صهيونيستي در اين مصاحبه گفت که وي مي خواهد اين اطمينان حاصل شودکه هیچ راهي براي ايجاد هولوکاست ديگر توسط ايران وجود نداشته باشد.

بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي روز سه‌شنبه در کنگره آمريکا عليه ايران و برنامه هسته‌‌اي‌اش به سخنراني پرداخت و بدون اينکه به نکته جديدي اشاره کند باز هم مواضع و ادعاهاي قبلي خود را تکرار کرد.

نخست وزير رژيم صهيونيستي با تکرار ادعاهاي قبلي خود ايران را نه تنها براي اسرائيل بلکه براي تمام جهان تهديد خواند و گفت که ايران به‌دنبال نابودي اسرائيل است.

وي به‌مانند هميشه به مذاکرات هسته‌اي با ايران حمله‌ور شد و باز هم مدعي شد که ايران به‌دنبال دستيابي به بمب هسته‌اي است و از قدرت‌هاي جهاني خواست تا مانع از فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *