جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نقش بخش خصوصی در دوران پساتحریم

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 431041
همزمان با رفع تحریمهای اعمال شده علیه کشورمان بخش خصوصی آمادگی دارد تا در صنایع پالایشی و پتروشیمی کشور حضوری فعال داشته باشد.
به گزارش جهان، عضو هیئت رئیسه اتاق تهران در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: بخش خصوصی خود را برای دوران پساتحریم آماده کرده است و در این مسیر آمادگی کامل برای حضور در تمام بخشهای اقتصادی کشور وجود دارد.

مهدی جهانگیری افزود: در صورت برداشته شدن تحریمها ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی بویژه در صنایع پالایشی و پتروشیمی به وجود خواهد آمد که با توجه به ظرفیتهای موجود بخش خصوصی، می توان با همدلی و همکاری در مسیر توسعه کشور گام برداشت.

عضو هیئت رئیسه اتاق تهران تصریح کرد: سرمایه گذاری خارجی در صنعتهای پالایشی و پتروشیمی جذابیت و کارکرد مطلوبی دارد و جذب سرمایه گذاری خارجی در همه بخشهای صنعت نفت کشورمان یک راهبرد ملی است.

وی ادامه داد: قابلیتهای موجود دربخش خصوصی برای جلب سرمایه خارجی همزمان با حمایت دولت می تواند زمینه را برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران خارجی تسهیل کند و بدون تردید ایران کشوری مناسب و مطمئن برای سرمایه گذاری است.

جهانگیری افزود: ایران در همه زمینه های اقتصادی و صنعتی می تواند میزبان سرمایه گذاریهای جدید باشد و امید است با فضای سیاسی به وجود آمده در کشور بتوانیم در مسیر رشد و توسعه کشور با عزمی ملی حرکت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *