جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۴

ابطال کارت معافیت حمودی و ماهینی

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 381948
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد کارت معافیت دو بازیکن لیگ برتری ابطال شد.
ابطال کارت معافیت حمودی و ماهینی
به گزارش جهان به نقل از فارس، با توجه به نامه سازمان وظیفه عمومی ناجا، کارت معافیت علی حمودی از باشگاه سپاهان اصفهان و حسین ماهینی از باشگاه پرسپولیس تهران باطل شده است.

گفتنی است تا تعیین وضعیت خدمت نظام وظیفه، این بازیکنان نمی توانند تیم فوتبال طرف قرارداد خود را همراهی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرباز متاهل فرزنددار
من با درجه ستوان یکم وظیفه با 33 سال سن و دو فرزند بدون غیبت دارم خدمت می کنم اما این آقایان نه تنها خدمت نکرده اند بلکه علاوه بر غیبت در خدمت جرم هایی نیز مرتکب شده اند.
حالامنتظرم ببینم این آقایان مسئول نظام وظیفه در ستاد کل و معاونت وظیفه عمومی آنقدر که برای امثال بنده صلابت دارند و هیچ توجهی به ما ندارند تا کجا برای این قشر ثروتمند تریبون دار فوتبالیست مجازات و کیفرهای دیگر سربازان را اجرا می کنند.
Iran, Islamic Republic of
من هم سرباز هستم و متاهل دارای فرزند شیرخواره. ماهی 190 هزار تومان حقوق میگیرم و به سختی هرچه تمام تر میگذرونم. اما این آقایان میلیارد میلیارد پول گرفتن. جعل سند رسمی کردن و الا هم اصلا براشون مهم نیست که سرباز بشن یا نه
Iran, Islamic Republic of
تازه اون زمانی که سرباز بودیم قانون ظالمانه خرید خدمت هم بود و واقعا لباس سربازی حکم لباس فقر رو داشت.
مهدی
آیا قوه قضائیه به این فساد بزرگ رسیدگی خواهد کرد ؟ آیا قوه قضائیه از این متخلفان پولهایی که از بیت المال به ناحق گرفته آند باز پس میگیرد ؟ آیا برای عبرت دیگران این متخلفان به سربازی عادی مثل دیگران اعزام خواهند شد ؟ آیا فدراسیون فوتبال اینها را محروم خواهد کرد ؟