پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
نادران مطرح کرد؛

اولویت‌های سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی»

چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 277746
نماینده مردم تهران در مجلس اولویت‌های سال ۹۲ را با توجه به نامگذاری امسال به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی»برشمرد.
اولویت‌های سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی»
به گزارش جهان، الیاس نادران با اشاره به اولویت‌های سال 92 و نامگذاری امسال به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی»، با بیان اینکه در سال 92 کشور ما با رویدادهای داخلی و همچنین خارجی مختلفی مواجه است، در بیان رویداد داخلی گفت: انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراها دارای اهمیت هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره رویدادهای خارجی کشورمان در سال 92 هم گفت: اکنون بیداری اسلامی به یک نقطه تعیین کننده رسیده است؛ همچنین بحث هسته‌ای کشورمان که شاهدیم امروز غربی‌ها به حقوق ملت ایران اعتراف می‌کنند هم شرایط حساسی را برای کشور رقم زده است.

این نماینده مردم در خانه ملت افزود: امروز اقتدار داخلی و حماسه‌ای همچون حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 91 یک فرصت فوق‌العاده را برای مسئولان و مردم فراهم کرده است که می‌توان با استفاده از آن ضمن ارتقاء جایگاه کشور، ایران را به نقطه‌ای که استحقاق آن را دارد، رساند.

نادران در ادامه با بیان اینکه اگر مسئولان بخواهند به دعواهای گذشته ادامه دهند کشور آسیب می‌بیند، گفت: مخاطب مسائل ذکر شده غیر از مردم، مسئولان هم هستند و آنها بایستی به وظایف‌شان به درستی عمل کنند.

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه مردم همواره در برهه‌های مختلف وظایف خود را به درستی انجام دادند، تصریح کرد: ملت با همه ناملایمات و سوء‌مدیریت‌ها و همچنین فشارها در 22 بهمن حماسه‌ای خلق کردند که همگان را شگفت‌زده کرد. و به همین دلیل باید مسئولان در راستای کمک به ملت بکوشند.

نادران با اشاره به اقتصاد مقاومتی و ضرورت تحقق آن گفت: در چند سال گذشته محور فشارهای بیرونی مسائل اقتصادی بوده است؛ طبیعتا راه مقابله با این فشارها هم اقتصاد است.

وی گفت: بایستی امروز با استفاده درست از ابزارها و اقدامات هدفمند و صحیح گام‌های مثبتی برداشت و نظام برنامه‌ریزی کشور با درک صحیح و همچنین مدیریت درست و هزینه‌کرد و ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت تولیدی تلاش کند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *