شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۴
۶۹
اخبار ویژه و کوتاه

تقاضای خاتمی برای رفع ممنوع‌الخروجی/ ابر بدهکار بانکی بازداشت شد/ عامل‌وارادت روغن پالم کیست؟

مخالفت با انتشار كتابی درباره كرسنت
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 377042
احتمال ملاقات روحانی و اوباما در نیویورک ... ابر بدهکار بانکی بازداشت شد ... اعترافات یكی از سركردگان گروهك تروریستی داعش ... نامه‌ بهزاد نبوی به مقامات نظام ... جلسات منظم كارشناسان وزارت اطلاعات باهاشمی رفسنجانی ...
تقاضای خاتمی برای رفع ممنوع‌الخروجی/ ابر بدهکار بانکی بازداشت شد/ عامل‌وارادت روغن پالم کیست؟
گروه سیاسی جهان نيوز ـ خبرنگاران جهان نيوز در حین تلاش رسانه ای خود برای کسب خبر، به خبرهایی در پس پرده گفته های رسمی، دست می یابند که منتشر نمی شوند. جهان نيوز هر سه شنبه تعدادی از این خبرها را پس از بررسی صحت و سقم آن منتشر می کند که تا کنون با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

جلسات منظم كارشناسان یک نهاد امنیتی دولتی با هاشمی رفسنجانی

>
به گزارش جهان، آقای هاشمی رفسنجانی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام تحلیلی درباره وضعیت عراق مطرح کرده و شرایط عراق را خطرناک خوانده است.

آقای هاشمی ضمن کنایه‌ای گفته است که من گزارش‌های یک نهاد امنیتی دولت را هم در این مدت دیدم و گزارش‌های آن‌ها را دقیق‌تر دیدم و خیلی از پیش‌بینی‌های آن‌ها درست بود؛ اما جاهای دیگر اعلام می‌کردند که اوضاع تحت کنترل است، اما دیدیم که عکس آن در آمد.

بعد از اظهارات هاشمی، یک مقام امنیتی کشور صحبت می‌کند و گزارشی از سفرش به عراق می‌دهد و گفته‌های هاشمی را اصلاح و تعدیل می‌کند.

گفتنی‌است به دستور یک مقام امنیتی دولتی، کارشناسان مرتبط گزارش‌های مخصوصی برای آقای هاشمی آماده می‌كنند و جلسات منظمی دارند.

نامه‌ بهزاد نبوی به مقامات نظام

> خبرنگار جهان با خبر شد به تازگی آقای بهزاد نبوی از عناصر اصلی سازمان مجاهدین انقلاب، نامه‌ ای خطاب به مقامات نظام نوشته و از طریق آقای هاشمی رفسنجانی آن را به مسؤولان رسانده است. ازجزئیات این نامه اطلاعی در دست نیست، اما کلیت آن شامل این بحث است که ما اپوزیسیون نظام نیستیم و داخل نظام هستیم و قصد براندازی نظام را نداریم.

احتمال ملاقات روحانی و اوباما در نیویورک

> اطرافیان رئیس‌جمهور در دولت در تکاپوی آن هستند تا در سفر آینده آقای روحانی به سازمان ملل متحد، قرار ملاقاتی با اوباما رئیس‌جمهور آمریکا گذاشته شود. به گزارش جهان، برای این موضوع آقای حسین فریدون راهی نیویورک خواهد شد تا مقدمات این دیدار آماده شود.

قصد میركاظمی برای انتشار كتابی ۵۰۰ صفحه‌ای درباره كرسنت

> خبرنگار جهان با خبر شد، آقای مسعود میرکاظمی کتابی ۵۰۰ صفحه‌ای درباره قرارداد کرسنت آماده انتشار کرده است. دولت و وزارت اطلاعات به‌شدت با این اقدام مخالف‌اند و در حال رایزنی هستند تا وی را از این کار منصرف سازند. احتمالاً در این کتاب اسناد فراوانی از دست داشتن مدیران فعلی وزارت نفت در ماجرای کرسنت وجود خواهد داشت.

تقاضای سیدمحمد خاتمی برای رفع ممنوع‌الخروجی

> خبرنگار جهان با خبر شد، آقای سید محمد خاتمی تقاضای خروج از کشور داده و خواسته است تا موضوع ممنوع‌الخروجی‌اش حل و فصل شود. وی علاوه بر سفر حج برنامه‌ای هم برای شرکت در یک سمینار در لبنان دارد.

راه‌اندازی تشكل «حامیان ولایت» توسط زریبافان

> به گزارش جهان، آقای مسعود زریبافان از نزدیکان رئیس‌جمهور سابق، تشکلی از مدیران گذشته را با عنوان «حامیان ولایت» تشکیل داده ‌و اقدام به برگزاری جلسات منظمی می‌کند.

اعترافات یكی از سركردگان گروهك تروریستی داعش

> به گزارش جهان، یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش که بازداشت‌ شده در اعترافات خود گفته است: این گروهک در حال حاضر حدود ۲۰ هزار نیرو در اختیار دارد که یک‌ سوم آن از عناصر بعثی، یک‌سوم از عوامل خارجی و حدود یک‌سوم نیز از نیروهای عشایر سنی منطقه تشکیل شده است. هدف از انتخاب استان‌های سنی نشین برای عملیات داعش هم دو مسئله عنوان ‌شده ‌است؛ سنی بودن یکدست این استان‌ها و وجود تمایلات ضد شیعی در این مناطق از یک ‌طرف و احتمال قوی حمله دولت به استان‌های تصرف ‌شده و در نتیجه در گرفتن جنگ میان شیعه و سنی از سوی دیگر.

این فرمانده گروه تروریستی داعش می گوید: خودداری دولت مرکزی عراق از حمله به این مناطق موجب شد تا اهداف داعش به ‌تمامی تحقق نیابد و از طرف دیگر اختلافات درونی این گروه تروریستی هم بر سر غنائم و مسئولیت‌ها افزایش ‌یافته است.

اعمال داعشی‌ها مانند تجاوز و دزدی به‌ خصوص در تکریت و موصل تأثیر منفی زیادی بر مردم به‌ ویژه عرب‌ها داشته است. درگیری با اقلیت‌ها هم مزید علت شده ‌است.

عامل وارادت روغن پالم کیست؟

> به گزارش جهان، واردات روغن پالم مربوط به زمان سفارت آقای ف در مالزی بوده است که هم اکنون در دولت مسؤولیت دارد. این مسأله در آن زمان با مخالفت مسؤول وقت بازرسی وزارت امور خارجه، مواجه شد و به این فرد تذكر داده شده ‌بود كه حق فعالیت اقتصادی ندارد، اما گفته می شود وی از طریق واسطه‌هایی واردات پالم به ایران را آغاز می‌کند و تا کنون هم واردات آن در دست همان گروه نزدیك به وی است.

گفتنی است استفاده از روغن پالم در لبنیات ظاهرا ربطی به این مسؤول دولتی ندارد و صرفا واردات آن توسط وی و اطرافیانش انجام شده است.

انتشار ۹ نشریه اصلاح‌طلب از اول مهر

> به گزارش جهان، در پی ملاقات آقایان غلامحسین کرباسچی و سید محمد خاتمی و توافقات مربوط به فعالیت در مراکز استان‌ها، مقدمات کار انتشار ۹ نشریه در استان‌ها آماده ‌شده و قرار است که این نشریات از اول مهر در استان‌ها منتشر شوند.

ابر بدهکار بانکی بازداشت شد

> هفته گذشته آقای غلامحسین محسنی اژه ای از احضار فردی با نام اختصاری "ح ب د" به عنوان بدهکار بزرگ بانکی خبر داد. خبرنگار جهان با خبر شد این فرد که رسانه ها از او به عنوان ابر بدهکار بانکی نام می برند و با جریان اصلاحات و جریان انحرافی در دولت قبل مرتبط بوده، در چند روز گذشته بازداشت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خاتمی بای بای
مرده متحرک خسته شده از این وضعش میخواد بره سفر اخرت
مرگ بر خاتم...
United States
خاتمی نه تنها باید رفع ممنوع الخروجی شود بلکه باید محاکمه و محصور شود ...
United States
تصحیح می کنم : رفع الخروجی نشود...
حااااااااامد
زررررررشک حتما. دیگه چی؟!
ببخشید اشتباهی مثبت دادم
منفی به توان بی نهایت
....جیره خوار...
زهیر
ادب رو نگه دار برادر
وقتی کشور به آشوب کشیده شد مهم نبود؟؟
Iran, Islamic Republic of
تخفیف نده!اعدام خاتمی و همه همفکرانش و همه مردمی که او را دوست دارند.
صد رحمت به....
حقگو
واقعا فهمیدی چی گفتی؟
کوروش گاری چی
کسانی در حد و اندازه سوروس جهود و گلشیفته و مسیح خانوم و گوگوش خانوم و... کریم شیره ای این بابا را دوست دارند
تارینه
Germany
مجید مجد وحااااااامد روهم اضافه کن!!!!
خودتم فهمیدی چی گفتی
تقاضای سیدمحمد خاتمی برای رفع ممنوع‌الخروجی....سوروس رو میخواد ببینه با ملک عبدالشیطان رو؟حقم داره دلش براشون تنگ شده !شایدم کفگیر خورده به ته دیگ!
Iran, Islamic Republic of
همه انسانهای دنیا بد هستند فقط ماییم که خوبیم !
نه تو و خاتمی فقط خوبید !!
hosein
خبرنگار‌ جهان از کجا و چگونه با خبر شد آقای خاتمی تقاضای رفع ممنوع اخروجی داده؟!!!!
نکنه جهان نیوز و خبرنگاراش به جاهای ویژه وصل اند!!!؟
اون بشقاب اضافی که سر سفره میگذارند،وشاید جانمازی که اضافه جلو نمازگذاران میگذارند خبر میده.شاید هم از تو هاله نور یه چیزایی میبینند.
تارینه
چرا کرباسچی وخاتمی فعالیت فرهنگی دارند؟....
تارینه
جهان ،چرا تمام نظرات منو سانسور میکنی هاااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟!!!!! مگه خدایی نکرده فحاشی کردم یا ضد نظام حرف زدم...؟؟!!با این کارت مطلب رو ناقص میکنی,هنوز بلد نیستی چه کامنتی روباید سانسورکرد.
حااااااااااااامد
این سایت همرو سانسور میکنه! نگران نباش. درود بر خاتمی
زهیر
این خوب گفتی
Iran, Islamic Republic of
هر حرفی که به مزاجشلن خوش نیاید سانسور میکنند . جهان نیوز دیگه یه چیزیش میشه.
مجید
Iran, Islamic Republic of
خاتمی باید محاکمه شود امیداواریم در صورت کوتاهی .مردم این عامل فتنه را مجازات کنند
Iran, Islamic Republic of
شک ندارم آقای خاتمی مرده سیاسیه
کوروش گاری چی
از اون سیاسی های سوروس پسند هم هست شاه عبدالله هم از این سیاستمدار خیلی خوشش میاید به همان اندازه که از سیاست پدر خوانده خوشش میاد
در تاييد حرف شما: سعديا مرد نكونام نميرد هرگز مرده آن است كه مشتش بزني جم نخورد.
Iran, Islamic Republic of
آخی کسایی که کل آرشیو صدا و سیما تو دستشونه و هرچی فیلم و کلیپ بخوان میسازن نمی تونن یه کتاب منتشر کنن. آخی
چرا وقتی روشنگری میشه،طرفداران زنده باد مخالف من! ودانستن حق مردم است ! وجریان ازاد اطلاعات! ومردم خودشون خوب وبد رو میفهمند! عین سانسورچیهای دیکتاتوری استالین برخورد میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
.... از توهم در میای
Iran, Islamic Republic of
برادر من!
اینها دغدغه قدرت از دست رفته را دارند نه حقوق ملت.در این هشت سال اینها محک خوردند...
نیکان
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم بین دو رییس جمهور ایران و امریکا ملاقات انجام شود .
پیش بینی آقای هاشمی مربوط به قبل از اتفاقات اخیر عراق بود و اتفاقات بعدی نشان داد که اطلاعات و تحلیلی که ایشان داشت درست بوده است .
یه تلفن بود امریکائیها زیر بار نرفتن که اونها تقاضاشو رو داشتن.الان هم که مرتب تو ژنو دارند با هم حرف میزنند ،چه گرهی از کارمون باز شد.اونها نوکر میخوان نه رابطه متقابل.
عصمت بابلی
پس خیال کردی کدخدا ارباب میخواد ؟
برو ارشیوها رو بخون.همون وقتم همه میدونستند که به زودی تروریستها به دلیل شکست ودرجا زدن ، از سوریه به عراق وکشورهای دیگه منتقل میشوند،کجاش خارق العاده بوده؟؟؟؟؟؟؟؟
آره .. تو خوبی!!
چراغعلی
اونجاش خارق العاده بود
عروس اینا
با توجه به عقل تو آره خیلی درست بوده شاه عبدالله فرمانده داعش و القاعده هم نظر تورا داره
نمره بیست .
حق الناس
ای جهان نیوز مراقب باشید ...
حسین
در کشور ما جالب هست عده ای در زمان های مختلف مثل فتنه 88 ضربه خودشان به مردم و نظام می زنند و بعد از تغییر یک دولت بدون محاکمه یا لااقل خودشان شرمنده باشند و از پررویی دست بکشند می خواهند به حکومت برسد یا آزادنه هر کاری دوست داشته باشند انجام دهند حداقل مثل کشور چین آنها برخورد شود
خدایا عاقبتمونو ختم به خیر کن
ممد
United Kingdom
از ماست که بر ماست
علی اصغر
جلسات منظم مقامات امنیتی با رفسنجانی یک خطای امنیتی است....
چراغعلی
اقای خاتمی جنابعالی ممنوع الخروج هستی جورج سوروس جان جهود که ممنوع الورود نیست به او بگو بیاد ملاقات
Germany
اینها اونقدر ذلیل اند که باید به پابوس بروند
کامنت گذار اولی ای ول
حسین
دقت کردین از دید سایت ... جهان نیوز همه فساد ها و مشکلات مربوط به اصلاح طلبان و جریان آقای هاشمی هست ...
مگر غیر از این است ؟
درود بر میر کاظمی اقای میر کاظمی کوتاه نیا
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا تعجب میکنم!!!!
وزارت اطلاعات باید حافظ منافع نظام اسلامی و ملت باشه نه یه گروه خاص!
مردم انقلابی که از جزئیات پرونده کرسنت با خبرند و چاپ این کتاب فقط اسنادش رو برملا میکنه پس چرا وزارت با چیزی که عیان است مخالفت از نوع شدید میکنه و موضع نابجایی از خودش بجا میزاره؟؟؟
الله اعلم
صدرا
وزارت اطلاعات دولت تدبیر و امید .ه دیگه
اين وزارت اطلاعات در دولت اعتدالللللللل!!!! اگر همينطوري پيش بره ,تبديل ميشه به نسخه دوم وزارت اطلاعات زمان خاتمي....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
آخه پاي خودشون هم گيره ميترسن آبروشون بره !!!!؟
و الا اگر مردم خائنين وطن فروش را بشناسن كه خيلي خوبه ديگه بهشون راي نميدن !!؟
United States
لابد اون آقایی که روغن پالم در لبنیات وارد کرده وجان مردم همیشه در صحنه را خطر انداخته والبته یک سرش به مقامات بالا والبته نزدیک به عصمت وصله خیانتکار نیست.این فرد از طرف خدا ماموریت اومده شده نامش برده نشه تا آبروی نظام حفظ بشه وبعد از خوابیدن سر وصدا بدلیل دور زدن تحریم های استکبار جهانی کلی پاداش میگیره ومفتخر ب درجه ی بسیج عرصه ی اقتصاد خواهد شد
فرداد
شروع واردات روغن پالم در مالزی به 6-7 سال قبل از سفارت آقای ف بر می گردد.
جعفر
شک نکنیدکه اکثرموضوعات لاینحل اقتصادی،معیشتی،قیمت گذاری خودرو،و.....درست دربحبوحه انتخابات مجلس رونق خواهدگرفت!برخی برای ورودادمهایشان به مجلس،ازخیلی وقتهاست درحال برنامه ریزی هستندتامجلس بعدی رابدست گیرند!تعجب نکنیدوقتی عده ای معلومالحال،خوشان راباتاخیرفدایی نظام معرفی میکنند!دلیل انرادراعتراف سریع اقایان درنداشتن پایگاه اجتماعی بدانید!تاانجاکه به قول خودشان که گفته اند»:مابخاطرنداشتن پایگاه اجتماعی،حتی جانبداری بهاییان ورقاصه هاوسلطنت طلب،و...راهم ازجبهه اصلاح طلبان پذیرفته ایم!!!!اگراین روزهاکاسه داغترازاش شده اند،به حساب پوست کلفتی وشوق فراوان برای کرسی ریاست بدانیدوبس!
واقعا خیلی از شماها نمره بینش سیاسیتون صفره . کاش میشد یه سوال رو مطرح می کردید که محبوبترین رئیس جمهور ایران پس از پیروزی انقلاب کیست و توی یکی از خیابونهای تهران بصورت تصادفی از 100 نفر می پرسیدید تحلیل پاسخ ها میتونست کمی بیدارتون کنه
توی خیابون های تهران یا یکی از خیابون های شهرستانها؟!!
خاتمی شاید یه روزی با تدلیس در ذهن جوانها محبوب شد اما با رو شدن دست خیانتکارش منفوره مث بنی صدر!
مث که خیلی عقبی!!!
Iran, Islamic Republic of
لابد مي خواي بگي ....
خواب ديدي خير باشه !!؟!؟
زهی خیال باطل فتنه گر
United States
عجب رویی.عامل فتنه میخواهد برود جلسه و سخنرانی خارج کشور.خدا رحمت کند ایت الله گیلانی را
ط ن خ م ص ...
بابا یکی جلوی اینو بگیره ، پا میشه میره لبنان یه چیزی میگه به حساب هممون میذارن ما آبرو داریم تو در و همسایه . یکی دیگم پیدا شه جلوی اونو بگیره . ظریفو هرروز هرروز تو اخبار دیدیم دستش تو دست جان کری و نیشش تا بناگوش بازه بسمون نبودحالا نوبت رئیس جمهور شده ؟ دیگه رومون میشه تو چشم مادرای بچه از دست داده غزه نگاه کنیم اونوقت ؟
نشریه
سلام سال 88 برای انتشار نشریه برای همدان درخواست دادیم تا سال 93 طول کشید بعدشم گفتن جلسه تشکیل دادیم قبول نشده علت رو پرسیدیم گفتند برای موافقت علت می خواهیم نه برای مخالفت!!!!!!!!!
اصلا روغن پالم چییه......
آقا خیلی با حال اومدی!!!
حسین
United States
نظر من را چرا نذاشتی
چرااین ابربدهکارتاکنون ازادبودچرایکی اززمینهای مورد وثیقه اش دردماوندرامنابع طبیعی مانع ازتملیکش میشوداگراین زمینهامال منابع طبیعی بود دفترخانه اسنادرسمی چطورانرادرتوثیق بانگ قرارداد