پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

انتقاد سیدمهدی‌طباطبایی از گرانی

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 397545
به گزارش جهان به نقل از مهر حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی، عضو جامعه روحانیت مبارز در نهمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی خطاب به دولت تدبیر و امید اظهار داشت: خطاب به دولت می گویم نگذارید گرانی مردم را آزرده کند و به نیازهای معیشتی مردم توجه کنید.

وی افزود: هر چند بسیاری از عقلا و اقتصاددانان معتقدند دولت میراث دار برخی تصمیمات اشتباه دولت قبل بوده اما امروز زمام امور در دست دولت است و مردم از گرانی خسته شده اند و باید برای معیشت مردم فکری کند.

طباطبایی همچنین با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی از ابتدا تا کنون بر مبانی اصولی حرکت کرده اظهار داشت: اعضای حزب موتلفه اسلامی ، هم آنهایی که از دنیا رفتند و هم انهایی که هستند همه دین دار و پایدار در خط ولایت و پشت سر رهبری بوده و هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: مرحوم آیت الله مهدوی کنی در جلسه ای می گفت موتلفه ای ها تنها نیروهای قوی هستند که از ابتدا دنبال دین و انقلاب و همواره نگهبان امام (ره) بودند.

وی افزود: برزگان موتلفه اسلامی باید بیشتر به جوانان میدان دهند و جوانان خوبی نیز در این حزب هستند زیرا نباید چنین نهادی ضربه ببیند.

طباطبایی تاکید کرد: برخی ها از انقلاب خبر ندارند و اصالت انقلاب را نمی شناسند. حفظ اصالت انقلاب بسیار مهم است و نباید بگذاریم تاریخ انقلاب از بین برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.
Iran, Islamic Republic of
چی گرونه ؟!
محمد
گرانی مگه چیزی گران شده؟ من گفتم چرا پانزدهم برج که میشه حقوقم تمام میشه اخوی کوچک ما که جپ می زنه میگه اگه حقوق بجای ماهانه هفتگی بدهند من یکی مشکلی ندارم (البته همان حقوق ماهانه)
Iran, Islamic Republic of
کدام گرانی مرد حسابی مگر ندیدی دولت گفت تورم شده طبق اعلام بانک مرکزی 16 درصد ؟؟؟؟
ساکت باش خدارو فقط شکر کن حسن اقا به فکر همه هست.