چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۳

سخنان اردوغان دروغ از آب درآمد

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 387645
مقامات منطقه کوبانی ادعای رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه مبنی بر موافقت حزب اتحادیه دموکراتیک سوریه با ورود ۱۳۰۰ تن از عناصر گروهک ارتش آزاد به عین العرب را رد کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم به نقل از شبکه خبری المیادین، مقامات منطقه کوبانی ادعای رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه در خصوص ورود ۱۳۰۰ تن از عناصر گروهک تروریستی ارتش آزاد به عین العرب را رد کردند.

رئیس‌جمهور ترکیه ساعاتی پیش مدعی شده بود که حزب اتحادیه دموکراتیک سوریه با ورود ۱۳۰۰ جنگجوی ارتش آزاد به عین العرب موافقت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرهاد
فعلا با این مزخرفات وقت رو تلف میکنه که به خیال خامش کرد ها ضعیف شن اونم قلاب بندازه چیزی گیرش بیاد. روزش برسه کردها جواب این خیمه شب بازی های اردوان و حزبشو کف دستش میزارن. کشتار کانی کوردان باعث به وجود امدن یک لشگر عظیم از جوانان کرد شد که فقط منتظر فرصتند وقتش که شد فک طرف رو پیاده کنن خون کرد اگر هم ریخته بشه تقاض داره این ملت اگر تا به امروز وجود داره فقط از زور شرفشه نه از کرم ترک و عرب . تنها قوم دوست ملت کرد قوم فارسن و اگر کشوری دوست داشته باشه فقط ایرانه اسلامیه
امیدجم
برای نابودی داعش، کافیست درمسیرتدارکاتی اونها ویروس ابولاراپخش کنید.بدون گلوله پیروزی حتمیست.یااسرای اونارو آلوده وآزادکنیدبرن جبهه شون... مبارزه باابولااسون تره!!
سعید
Romania
بابا تو دیگه کی هستی؟
÷÷