جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

اتهام‌زنی يک اصلاح‌طلب به سپاه و آستان‌قدس

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 404104
محمدجواد حق شناس فعال اصلاح طلب در جریان مناظره با دکتر نظام الدین موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آستان قدس رضوی توهین و اتهام زنی کرد.
به گزارش جهان به نقل از انقلاب نیوز؛ محمدجواد حق شناس فعال اصلاح طلب در اقدامی هتاکانه نسبت به ارگان ارزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آستان قدس رضوی در برنامه زنده"متن و حاشیه" شبکه سوم سیما اتهام زنی و توهین کرد.

حق شناس در برنامه مناظره "متن و حاشیه" شبکه سوم سیما در مناظره با سید نظام الدین موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس با عبارتی توهین آمیز نسبت به سپاه پاسداران و آستان قدس رضوی اتهام زنی کرد و فساد در کشور را نتیجه قدرت و ثروت داشتن سپاه عنوان کرد! و بدین سبک به سپاه پاسداران حمله ور شد.

محمدجواد حق شناس فعال اصلاح طلب در این برنامه مناظره در عبارتی توهین آمیز همراه با اتهام زنی گفت : ارگان های نظامی و اصحاب ثروت و قدرت که مالیات نمیدهند و اسکله در اختیار دارند و ... این ها باعث فساد در کشورند و قانون ما اشکال دارد که بعد از ۳۵ سال تازه دیروز در مجلس تصویب شده که قرارگاه سازندگی خاتم النبیا سپاه و آستان مقدس رضوی مالیات بپردازند...!

حق شناس به این که قرارگاه سازندگی خاتم النبیا که در خدمت دولت هاست و سالهاست در رشد و شکوفایی و پیشرفت کشور نقش اساسی داشته است هیچ اشاره ای نکرد و اینکه آستان قدس رضوی در خدمت مردم است و یک تولیت مذهبی است و قانون مجلس ربطی به فساد ندارد.

سپاه پاسداران با توجه به حفظ و صیانت از ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی در هر برهه ای تیری بوده است در چشم دشمنان نظام و انقلاب و اصلاح طلبان تندرو هم که علنی در مقابل نظام قرار میگیرند و همراه با عناصر ضد انقلاب می شوند همچنان میکوشند تا بر علیه سپاه پاسداران این ارگان ارزشی سیاه نمایی کنند و صدای ضد انقلاب در داخل شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جعفری
Iran, Islamic Republic of
حق را به حق شناس بدهیم.