جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

کریمی و مجیدی همبازی می شوند+عکس

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 404807
با آغازدهه مبارک فجر روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه جاری دیدار دوستانه ای بین تیم فوتبال هنرمندان و یاران علی کریمی و فرهاد مجیدی به مناسبت ایجاد فرهنگ در جامعه و پیشگیری از بیماری سرطان برگزار می شود که طی آن ستاره های محبوب و پرطرفدار سرخابی پایتخت در مقابل تیم هنرمندان مصاف خواهند داد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی باشگاه هنرمندان ایران، علی کریمی و فرهاد مجیدی با هدف فرهنگ سازی و ایجاد آگاهی جامعه پیرامون بیماری سرطان و پیشگیری از آن ، روز یکشنبه در مصاف با تیم هنرمندان پا به توپ می شوند.
مجید بهره مند مدیر روابط عمومی باشگاه هنرمندان ایران با اظهار این مطلب افزود : با آغازدهه مبارک فجر روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه جاری دیدار دوستانه ای بین تیم فوتبال هنرمندان و یاران علی کریمی و فرهاد مجیدی به مناسبت ایجاد فرهنگ در جامعه و پیشگیری از بیماری سرطان برگزار می شود که طی آن ستاره های محبوب و پرطرفدار سرخابی پایتخت در مقابل تیم هنرمندان مصاف خواهند داد. شایان ذکر است این دیدار ساعت ۱۴ روز یکشنبه در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی با حضور مسئولین وزارت بهداشت و جمعی از ستارگان فوتبال و هنر کشور برگزار خواهد شد.

همچنین گفتنی است تیم هنرمندان ایران بزودی در جام جهانی فوتبال سالنی هنرمندان باید در گروه B این مسابقات که از دوم اسفندماه سالجاری در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد با ژاپن ، ترکیه، لهستان و آلمان به رقابت بپردازد. در گروه A این بازی ها نیز تیم های: برزیل، آذربایجان، سوئد، رومانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این جام برای نخستین بار با اهداف خیرخواهانه و با همکاری سازمان جهانی یونیسف، فدراسیون فوتبال و رسانه ملی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *