جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۷

سروری: ‫هاشمی نقش موثری در تعیین تکلیف پرونده «مهدی»‬ دارد

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 410008
قائم‌مقام جمعیت رهپویان تاکید کرد: نقشی که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌تواند در محاکمه مهدی هاشمی داشته باشد چه در ایجاد فضای بدون فشار و مثبت و در راستای عدالت و چه در راستای فضای منفی، بی‌بدیل و بسیار تاثیر‌گذار است.
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ایجاد فضا برای صدور رای واقعی در پرونده مهدی هاشمی اظهار داشت: برای همه انسان‌ها در طول زندگی‌شان ایام بسیار حساس امتحان الهی وجود دارد و عکس‌العمل انسان‌ها در مقابل آن، توانمندی و میزان رضایت الهی را نشان خواهد داد.

سروری تاکید کرد: نقشی که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌تواند در محاکمه مهدی هاشمی داشته باشد چه در ایجاد فضای بدون فشار و مثبت و در راستای عدالت و چه در راستای فضای منفی، بی‌بدیل و بسیار تاثیر‌گذار است.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه زمان برای تحقق وعده‌های الهی و عدالت فرا رسیده است افزود: باید به دستگاه قضایی اجازه دهیم بدون تحمل فشار و دغدغه و مستند به اسناد و مدارک و شواهد موجود عدالت را اجرا کند و نشان دهد جمهوری اسلامی درباره اجرای عدالت قاطع و صریح است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی باید در پرونده مهدی هاشمی نشان دهد اگر فردی به شخصیت‌های موثر انقلاب هم نزدیک باشد در صدور حکم او فرقی نخواهد بود. از این رو این موضوع امتحان بزرگی برای نظام، قوه قضائیه و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.

سروری نکات دادگاه و شواهد موجود را در این پرونده بسیار روشن و شفاف دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم دستگاه قضایی مانند شجاعتی که در صدور حکم رحیمی داشت درباره پرونده مهدی هاشمی نیز با شجاعت و عدالت برخورد کرده و عدالت را به نحو احسن اجرا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی هاشمی طبق گفته وکیلش تبرئه خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
نظر خدا مهمه یا وکیلش
چرا علیزاده طباطبایی وکیل تمام مفسدان اقتصادیه؟؟؟؟؟؟ از شهرام جزایری تا مهدی هاشمی وکیلشون این آقا بوده
آشنا
چون این گونه پرونده ها از یک جا تغذیه میشه و شروع ووقتی گندش در میاد ..... در کل سرمایه داری !!!!!
با صدور این رأی میزان سلامت دستگاه قضا مشخص خواهد شد...
ماهان
Iran, Islamic Republic of
مهدی هاشمی اگر خطایی مرتکب شده بود هیچ گاه بر نمیگشت.زنده باد هاشمی. مهدی زندان هم بیافته جایگاه پدر ایشون نزد مردم والاتر میشه.این بازی 2 سر باخت هست واسه دلواپسان
آشنا
1.نگفتی چرا رفت و درست چند ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری برگشت 2.اگر خطایی نکرده پس چرا اینهمه سال پروندش طول کشیده ؟ 3.ظاهرا شما سرت توی ... نه ؟