چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۳
۳
بمب نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم‌فصل

سید مهدی رحمتی در پرسپولیس ؟

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 390308
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای جایگزینی یکی از دو دروازه بان مطرحش، دروازه بان پیکان را می خواهد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام، چیزی که مشخص است این است که برای نیم فصل دوم یکی از دروازه بان های پرسپولیس از این تیم رفتنی خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست که سوشا مکانی تصمیم به رفتن خواهد گرفت یا نیلسون کوره آ، چرا که هر هفته یکی از این دو سنگربان شاکی می شود جدایی اش از این تیم را اعلام می کند.

حمید درخشان هم می داند که برای نیم فصل دوم یکی از این دو دروازه بان رفتنی خواهد شد و شنیده ایم که در این بین نه از مکانی رضایت دارد و نه از نیلسون.

به همین خاطر هم به دنبال این است تا برای نیم فصل دوم یک سنگربان خوب و شش دانگ استخدام کند. شنیده شده دروازه بان مدنظر درخشان، سید مهدی رحمتی است.

سنگربانی که این فصل و برخلاف میل باطنی اش از استقلال جدا شد و ظاهرا برای نیم فصل دوم هم جایی برای وی وجود ندارد.

البته دیگر همه رحمتی را به عنوان یک استقلالی دو آتیشه می شناسند و باید دید که در صورت رسمی شدن پیشنهاد پرسپولیسی ها آن را قبول می کند یا خیر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


sepideh
خدانیاره اون روز رو حیف سیدنیست که به پرسپولیس بره؟؟؟؟؟؟؟؟اگه قلعه نویی میذاشت سیدالان تواستقلال بود و این حرف و حدیث هم نبود
امين
سپيده خانم يادت نره ، پرسپوليس سرورته
پویاااا
عشقه من پرسپولیسه. استقلالی ها یادشون رفته شش تایی هااااااااا. انشالا مهدی به پرسپولیس میاید