شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اعلام میزان بدهی باشگاه‌های بدهکار

يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 432905
پس از ارسال نامه دبیر کل فدراسیون فوتبال به رئیس سازمان لیگ برتر، میزان بدهی باشگاه‌های بدهکار به طور کامل جهت اجرا به سازمان لیگ اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری نشست‌های مشترک علیرضا اسدی، دبیر فدراسیون فوتبال با مهدی تاج-رئیس سازمان لیگ برتر و اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی در خصوص دریافت مطالبات و بدهی های باشگاه های مختلف و همچنین آرای صادر شده توسط کمیته انضباطی، میزان بدهی باشگاههای بدهکار در لیگ های مختلف از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال جهت اجرا به سازمان لیگ کشور اعلام شد.

۱۳ باشگاه حاضر در لیگ برتر به ۲۰۵ نفر بدهکار بوده و باید در مجموع مبلغ ۱۹۷/۴۴۳/۶۱۰/۳۱۲ ریال را پرداخت کنند.

بر همین اساس ۸ باشگاه در لیگ دسته اول به ۱۶۶ نفر بدهکار هستند و باید مبلغ ۱۶۲/۶۸۱/۸۸۴/۷۸ ریال بپردازند.

در رقابتهای لیگ دسته دوم، ۱۷۰ نفر از ۱۶ باشگاه طلبکار بوده و مبلغ ۹۴/۸۰۳/۲۳۹/۸۰۰ ریال از سوی کمیته انضباطی اعلام شده که باشگاههای مربوطه باید پرداخت کنند.

۱۱ باشگاه در لیگ دسته سوم نیز به ۱۶۱ نفر بدهکار هستند و طبق اعلام کمیته انضباطی باید مبلغ ۷۵/۶۷۶/۶۶۴/۰۸۹ریال را بپردازند.

در رقابتهای لیگ بانوان دو تیم به ۹ نفر بدهکار بوده و مبلغ بدهی تعیین شده برای این دو باشگاه ۲۳۲/۴۰۰/۰۰۰ ریال است.

طبق اعلام کمیته انضباطی ۱۴ باشگاه فعال به ۱۲۹ نفر در لیگ های استانی بدهکار هستند و باید مبلغ ۲۱/۰۶۱/۷۳۵/۶۵۱ ریال پرداخت کنند.

در مجموع ۶۴ باشگاه به ۸۴۰ نفر بدهکار بوده و باید مبلغ ۴۶۸/۱۰۲/۳۳۱/۰۱۴ ریال پرداخت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *