پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱
حجت‌الاسلام طائب:

تسلیح کرانه باختری راحت‌تر از غزه است

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب: 372704
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به استراتژی تسلیح کرانه باختری گفت: با این دستورالعمل رژیم اشغالگر قدس مرگ خود را بیش از هر زمان دیگری نزدیک‌تر می‌بیند چرا که تسلیح کرانه باختری به مراتب راحت‌تر از دسترسی به غزه و تسلیح آن است.
به گزارش جهان؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با  فارس، درباره استراتژی تسلیح کرانه باختری همانند غزه که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، اظهار داشت: باید توجه کرد که مسلح کردن کرانه باختری به این معنا نیست که ایران یا کشور دیگری باید در این زمینه اقدام کند بلکه رهبر معظم انقلاب راهکار مناسب و تقریبا تنها راهکار عملی برای رهایی ملت فلسطین از یوغ رژیم اشغالگر قدس را مطرح کردند.

طائب با بیان اینکه مسلح شدن این منطقه در واقع پاسخ تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: اینکه چرا قبلا چنین چیزی صادر نشده بود، باید گفت فلسطین تا کنون منتظر بود دیگران و از جمله کشورهای عربی در مذاکرات حق آنها را احقاق کنند اما تجربه‌های پی در پی ثابت کرد دشمن در این مذاکرات درصدد گرفتن انرژی و وقت مردم فلسطین است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تلاش دارد با این وقت‌کشی و تغییر نسل، برای نسل جدید جا بیندازد که رفع اشغال شدنی نیست و آنها باید با این مسئله کنار بیایند.

وی افزود: این در حالی است که با افشاگری رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های جمهوری اسلامی نسل جدید فلسطین به خوبی متوجه شده که مذاکره راه رفع اشغال از فلسطین نیست و این مسئله در گرو مقاومت و دادن شهید است.

طائب بر همین اساس راهکار مسلح شدن کرانه باختری را منطقی‌ترین راه حل عنوان کرد و یادآور شد: مطرح شدن تسلیح کرانه باختری در این زمان از سوی رهبر انقلاب به دلیل اشراف کامل رهبری بر حوادث دنیاست و نشان می‌دهد امروز این مسئله هم راه حل منطقی است و هم امکان‌پذیر است و آنها حتما این اقدام را انجام خواهند داد، هر چند که ممکن است تا حدودی به طول بینجامد.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: با این دستورالعمل رژیم اشغالگر قدس مرگ خود را بیش از هر زمان دیگری نزدیک‌تر می‌بیند چرا که وقتی غزه در محاصره بود و آنها فکر می‌کردند آنها با جایی ارتباط ندارند، غزه مسلح شد از این رو تسلیح کرانه باختری به مراتب راحت‌تر از دسترسی به غزه و تسلیح آن است.

وی با اشاره به اینکه تسلیح کرانه باختری هم از طریق مونتاژ و هم از طریق انتقال صنعت می‌تواند تحقق یابد، اظهار داشت: این امر از طریق همان راه‌هایی صورت می‌گیرد که دشمن سال‌هاست می‌خواهد آن را کشف کند اما هر چه بیشتر این مسئله را دنبال کرده کمتر موفق شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
فلسطینیها باید همزمان برای نجات عزه قیام کنند ونباید نظاره گر قتل عام هموطنانشان باشند.