پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۰
۱۲

۴۰۰ میلیون تومان از بودجه دیپلماسی عمومی کشور در جیب نشریه اصلاح طلب!

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 342400
۴ میلیارد ريال از بودجه دیپلماسی عمومی کشور به یک رسانه اصلاح طلب تعلق گرفت!
به گزارش جهان، در روزهای گذشته هیأت نظارت بر مطبوعات با درخواست مدیر مسؤول هفته نامه «آسمان» که به سردبیری محمد قوچانی، روزنامه نگار اصلاح طلب و از محکومان قضایی فتنه ۸۸ منتشر می شود، برای تغییر مجوز این نشریه به روزنامه موافقت شده است.

از سویی خبرنگار جهان مطلع شد، که از محل بودجه دیپلماسی عمومی، مبلغ چهار میلیارد ريال به این رسانه اصلاح طلب که به زودی با شکل و شمایل یک روزنامه منتشر می شود، پرداخت شده است.

این در حالی است که مواضع رسانه های اصلاح طلب در خصوص توافق هسته ای، رویکردی تسلیم‌گونه در برابر غرب را ترویج می دهد و هزینه کردن بودجه دولت برای چنین نشریاتی، ابهامات جدی درباره نظرات آشکار و پنهان مسؤولان دیپلماسی کشور ایجاد خواهد کرد.

به گزارش جهان، هفته نامه آسمان در شماره پنجم بهمن ماه خود، با ذوق زدگی، تیتر بسیار بزرگ «پیروزی هسته ای» با پس زمینه قرمز رنگ را برای روی جلد خود انتخاب کرد. همچنین با برجسته کردن رقم ۵۵۰ میلیون دلاری قسط اول پرداخت شده ۱+۵ به ایران از محل دارایی های مسدود شده کشورمان که تقریبا معادل حدود نیمی از یارانه نقدی یک ماه مردم است، تلاش کرده این پیروزی را اثبات کند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000342/nf00342400-1.jpg

قوچانی در آخرین سرمقاله هفته نامه آسمان، مدعی شد که موسسه کیهان با هشدار صریح دفتر رئیس‌جمهور از تجدید چاپ این کتاب ـ که به زعم وی علیه هاشمی و روحانی است ـ خودداری کرده است! کتاب «راز قطعنامه»، نوشته کامران غضنفری چهل و هشتمین کتاب از مجموعه کتاب‌های «نیمه پنهان» است که توسط دفتر پژوهشهای موسسه کیهان، نخستین‌بار در سال ۹۱ بصورت پاورقی در روزنامه و سپس در اردیبهشت ۹۲ به صورت کتاب منتشر شد و در مدت کوتاهی با استقبال وسیع خوانندگان به هشتمین چاپ رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پیروزی جیبهای خالی شده فتنه گران تیتیر بهتریه
آقایان دیپلماسی عمومی را فقط حمایت از دیدگاه و نظرات خود می دانند. در حالی که اوباما در آمریکا از ظرفیت منتقدان به خوبی استفاده می کند.
اینجا شعار آزادی منتقدان هست ولی در عمل نه تنها از ظرفیت شان برای پیشبرد مذاکرات استفاده نمی شود بلکه با تضعیف و منکوب کردن آنها دست خود را در برابر دشمن خالی می کنند.
مصطفی
اشتباه میکنی. منتقد داریم تا منتقد.
اگه منتقدی انتقاد به اصل دین و انقلاب و ارزشها و معارف داشته باشه از ظرفیتش خوب استفاده میشه اما اگه انتقاد به عملکرد اصلاح طلب و راستگو و تدبیر گر و امیدوار داشته باشه حتما به دلیل حمله به ارزشهای جامعه باهاش برخورد میشه.
به هرحال ایجاد فتنه جدید برای این آقایان و حمایت از مخالفین نظام و معاندین خرج دارد . این هزینه‌ها برای تامین مالی جریانی است که از حالا برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی می‌کنند و به دنبال ایجاد فتنه و آشوب جدید هستند . آنها از حالا در حال جمع کردن پول برای آن روز هستند . اگر هم نشد که جیبشان پر شده است .
طناز
جهان جون !

اين كه چيزى نيست ، من سراغ دارم دو نشريه هفتگى و كم تيراژ در دوره ......
سعید
پیشنهاد می کنم روزنامه ها درصد استفاده شان از بودجه دولتی را در جایی از روزنامه ذکر کنند

اگر از متوسط کمتر بود نارنجی و اگر خیلی کمتر بود قرمز
تا شاید انهایی که سبز هستند هم خودشان مجبور شوند با رنگ سبز وابستگی شان معلوم شود.
اینجور قضایا باید روشن و به اطلاع افکار عمومی برسد
مردم همین چیزها را ندانستند مبهم و غیر شفاف ماند تا فریب حرفهای گزینشی برخی کاندیداها را در تبلیغات خوردند.
سعی کنید همه چیز روشن و واضح باشد تا مردم روشن شوند و درست قدم بردارند
دروغ هم حدی داره اگر اسمان یا وزارت خارجه از شما شکایت کنند چه جوابی خواهید داشت
United States
کافر همه را.....
بنده خدا حتما مستنداتی موجوده
خیال کردین همه مثل خودتونن؟
Iran, Islamic Republic of
ممکنه بفرمایید کیهان چقدر بودجه از دولت میگیره؟
اونوقت مردم میتونند قضاوت درستی داشته باشند.
بازم که همینطور کیلویی خالی و شبهه رو بستین
دروغ هم حدی داره
Iran, Islamic Republic of
.... در مورد اون اعتراضی ندارید؟>
شکی نیست که کیهان هم سرش به یه جائی بنده. باید بدانید که همه رسانه ها همینطور هستند....