جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۲

کروبي خواستار پالايش جنبش سبز شد!

پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۴:۴۲
کد مطلب: 112009

مهدي کروبي که در پي شکست غيرقابل پيش بيني خود در انتخابات سال گذشته با ادعاهاي دروغين مانند تقلب در انتخابات، تجاوز جنسي به زندانيان، شکنجه بازداشت شدگان از يک سو براي رسانه هاي ضد انقلاب خوراک لذيذ تهيه کرده و از سوي ديگر در داخل کشور باعث تشويش افکار مردم شد و به همين خاطر از مردم وفادار به نظام لقب «يکي از سران فتنه» و از سوي بيگانگان لقب شيخ شجاع را دريافت کرد، در ديداري که روز گذشته با برخي فارغ التحصيلان دانشکده خبر داشت تاکيد کرد: جنبش سبز نبايد دچار احساسات و امور ساختارشکنانه شود و ما بايد با حرکت رو به جلو به آسيب شناسي دروني خود بپردازيم.
به گزارش رسالت کروبي در اين ديدار ضمن اينکه به طور تلويحي پذيرفت بخشي از عناصر جنبش سبز ساختارشکن هستند اما حاضر نشد اين رفتارها را محکوم کند.
کروبي در اين ديدار مدعي شد متاسفانه خود محوري ها و قانون گريزي ها کشور را به مرحله خطرناکي سوق داده که نتيجه آن وقايع تلخ و تاسف بار بعد از انتخابات است.
گفتني است کروبي با نپذيرفتن راي مردم در انتخابات رياست جمهوري و دعوت مردم به اغتشاشات خياباني و تن ندادن به سير رسيدگي به اعتراضات مربوط به انتخابات و طرح ادعاهاي دروغ و اثبات نشده، از جمله عوامل اصلي بروز حوادث تلخ سال گذشته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به خاطر همين ويژگيهاي فوق العادشون چندروز پيش تو مراسم ختم پدر وزير ارشاد چه قدر مسوولين بهشون بي توجهي كردن.اصلا هم باهاش دست ندادن.اصلا هم باهاش روبوسي نكردن.اصلا هم ايشون روش نشد تو رديفاي جلو بشينه.واقعا از غيرت سرشار مسوولين محترم سپاسگزارم
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که اینقدر اخبار یک فرد مطرود رو درج میکنید
همین کار شما ها جرئت ابراز وجود رو توی اینها تقویت میکنه