چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۳
دونالد ترامپ:

«اوباما» و «کری» اسرائیل را فروختند

يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 439007
کاندیدای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از توافق هسته ای دولت اوباما با ایران گفت: اوباما و کری اسرائیل را فروختند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از رسانه صهیونیستی هاآرتض خبرداد: «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد از توافق هسته ای دولت اوباما با ایران گفت: جان کری و باراک اوباما اسرائیل را فروختند.

وی که در اویاوا در کمپین انتخاباتی خود سخنرانی می کرد وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات موضع سختگیرانه تری در قبال ایران اتخاذ خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا ایران به سلاح هسته ای دست یابد.

ترامپ گفت: باراک اوباما رئیس جمهور و جان کری وزیر خارجه آمریکا با توافق هسته ای اخیر با ایران به رژیم اسرائیل آسیب زدند.

وی تصریح کرد: اوباما و کری اسرائیل را فروختند.

وی با اشاره به راهپیمایی های گسترده مردم ایران و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل گفت: وقتی اینها به خیابان می آیند و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می دهند نباید اجازه داد سلاح هسته ای داشته باشند.

ترامپ از منتقدان سر سخت دولت باراک اوباما و توافق هسته ای با ایران و از حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی در آمریکا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بازهم توافق فتح الفتوح نیست؟
United States
همه اين حرفها فريب شيطان بيش نيست جمهوريخواهها و اسراييل دارن فيلم بازي مي كنن و ساده ها هم باور ميكنن
اسرائیل واژه مزخرفی است که مرا بیاد چرک و خون می اندازد.