پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

جليلي:امنيت ايران در منطقه مثال زدني است

جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۵۰
کد مطلب: 425002
سعید جلیلی گفت : امنیت موضوعی مهم برای کشورهاست و برخی به بهانه حفظ امنیت ملت خود هزاران کیلومتر به کشورهای دیگر لشگر کشی می کنند .
به گزارش جهان، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ولایت و بصیرت شهرستان نهاوندکه با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی - فرصت ها و تهدیدها برگزار شد افزود : امنیت ایران در منطقه مثال زدنی است و افرادی که موجب بحران در منطقه اند اعلام می کنند که هدف اصلی آنها انقلاب اسلامی ایران است .

وی گروه های تکفیری را مزدوران صهیونیسم و آمریکا و دشمنان شیعه دانست و گفت : این افراد به نیابت از صهیونیسم در منطقه می جنگند و می خواهند چهره اسلام ناب را بپوشانند ، اما با این همه تلاش دشمنان ، امروز ایران کشور امن منطقه است .

جلیلی با بیان اینکه آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی با داشتن هزاران کلاهک هسته ای نگران فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران هستند گفت : آنها می خواهند مانع پیشرفت ایران شوند .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود : دشمن می داند که مردم ایران با روحیه مقاومت در مبارزه با شاه ، دوران دفاع مقدس و موضوع هسته ای پیروز شدند .

جلیلی پذیرفتن دعوت خداوند متعال و پیامبرش را موجب موفقیت ملت ایران دانست و گفت : ۸۰۰ شهید شهرستان نهاوند بیانگر پایبندی مردم ایران به این اندیشه است .

وی هدف از تمام اقدامات دشمن و فعالیت ۱۷۰ شبکه ماهواره ای را در مسیر تضعیف روحیه مقاومت و مبارزه مردم ایران بیان کرد و گفت : آنها می گویند چون زور ما بیشتر است پس باید حقوق بیشتری داشته باشیم .

وی مصالحه با دشمنان را موجب ضرر دانست و تصریح کرد : در مذاکرات هسته ای دشمن بد عهدی و کینه خود را نشان داده است .

جلیلی ادامه فعالیت هسته ای ایران را موجب افزایش قدرت چانه زنی ایران بیان کرد و گفت : دانشمندان مومن و متعهد هسته ای ایران موجب این اقتدار می شوند .

وی وحدت و پیروی از ولایت فقیه را موجب پیشرفت کشور دانست و افزود : باید با بهره گیری ا ز استعدادها در زمینه های اقتصادی و فرهنگی هم حماسه آفرید .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *