جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

تغییرات اساسی در ورزشگاه یکصد هزار نفری

سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 175604
مدیریت مجموعه ورزشی آزادی در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‎های لیگ برتر تصمیم به انجام بازسازی‎های لازم و تغییراتی در محل تعبیه نیمکت بازیکنان، ناظران و LED‌های تبلیغاتی گرفته است که مهمترین تغییر آن انتقال نیمکت‌ها به ضلع شرقی ورزشگاه است.
مدیریت مجموعه ورزشی آزادی در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‎های لیگ برتر تصمیم به انجام بازسازی‎های لازم و تغییراتی در محل تعبیه نیمکت بازیکنان، ناظران و LED‌های تبلیغاتی گرفته است که مهمترین تغییر آن انتقال نیمکت‌ها به ضلع شرقی ورزشگاه است.

به گزارش چجهان به نقل از مهر، در حدود ۲۰ روز مانده به آغاز یازدهمین دوره رقابت‎های فوتبال لیگ برتر باشگاه‏های کشور، زمین چمن استادیوم یک صدهزار نفری آزادی کاملا آماده است و هیچ مشکلی برای برگزاری این رقابت‎ها ندارد. اما قرار است تغییراتی در اطراف زمین و در بخش نیمکت‎ها و تبلیغات ایجاد شود.

بر این اساس محل نیمکت‎های بازیکنان ذخیره تیم‎ها و ناظران از جایگاه فعلی منتقل شده و در محل مقابل آن واقع در ضلع شرقی مجموعه ورزشی آزادی تعبیه می‎شوند. این نیمکت‎ها پس از تعویض کامل به صورت چرخ‎دار در محل‎های جدید تعبیه می‎شوند. در مقابل LED های تبلیغاتی هم که در حال حاضر در ضلع شرقی و روبروی جایگاه ویژه قرار دارند نیز به سمت مقابل منتقل خواهند شد.

برای آغاز فصل جدید مسابقات باشگاهی فوتبال بخش موتورخانه مرکزی استادیوم یک صد هزار نفری آزادی که چندی پیش دچار مشکل شده بود نیز مورد بازسازی‎های قرار می‎گیرد تا این بخش در این فصل از رقابت‎ها دچار مشکل نشود. ضمن اینکه جایگاه ویژه جانبازان نیز افتتاح خواهد شد.

اردشیر درویشی، مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تائید این مطلب اظهار داشت: مسئولان AFC در بازدیدی که از مجموعه آزادی داشتند انجام چنین تغییراتی را توصیه کرده بودند. بر این اساس عزیرمحمدی، رئیس سازمان لیگ فوتبال پیشنهاد انجام آن را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: توصیه مقامات AFC و پیشنهاد رئیس سازمان لیگ بر این اساس مطرح شده که محل نیمکت بازیکنان و ناظران به محل رختکن‎ها نزدیک‎تر شود. بنابراین انجام این جابه‎جایی‎ها را در دستور کار قرار داده‎ایم تا در صورت تصویب پیش از آغاز لیگ ۹۰ آنها را انجام دهیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی ضمن تاکید بر اینکه نیمکت بازیکنان و ناظران به طور کامل تعویض خواهد شد، خاطرنشان کرد: نیمکت‌های جدید به صورت چرخ‎دار تهیه می‎شوند تا در صورت نیاز امکان جابه‎‏جایی سریع آنها وجود داشته باشد.

درویشی با اشاره به افتتاح جایگاه ویژه جانبازان گفت: پیش از این محل مشخصی برای استقرار این افراد وجود نداشت. اما با افتتاح جایگاه مورد نظر، عزیزان جانباز با کمترمشکلی جهت استقرار در استادیوم یک صد هزار نفری مواجه خواهند بود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تاکید کرد: تماشاگران فوتبال وقتی برای تماشای نخستین دیدار فصل یازدهم رقابت های لیگ برتر به استادیوم یک صد هزار نفری مراجعه می کنند به طور حتم با تغییرات و تحولات محسوسی مواجه خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از مسولین محترم برای احداث جایگاه جانبازان کمال تشکر را داریم وافعا برای رفتن به استادیوم مشکلات اساسی داشتیم. لطفا برای پارکینگ جانبازان نیز اقدام کنید