پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
پیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس:

گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه ی نام و یاد شهیدان عزیز را کم فروغ سازد

پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 446405
شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.
گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه ی نام و یاد شهیدان عزیز را کم فروغ سازد
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح امروز(پنجشنبه) با صدور پيامي به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجليل از شهيدان و ايثارگران، تاکید کردند: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه ی نام و یاد شهیدان عزیز را کم فروغ سازد.

متن اين پيام كه همزمان با مراسم غبار روبى، عطرافشانى و گلباران مزار شهيدان در سراسر كشور از سوي حجت الاسلام و المسلمين شهیدی محلاتی نماينده ولى فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران در گلزار شهداي بهشت زهرای تهران قرائت شد؛ به اين شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست-ان شاالله- جلوه ی نام و یاد شهیدان عزیز را کم فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم. نامگذاری یک روز از هفته ی دفاع مقدس به این نامِ مبارک، ادای وظیفه ئی در این راه است.
سلام خدا بر ارواح طیبه ی شهیدان و خانواده های صبور آنان.

سیّدعلی خامنه ای
۲ مهر ۱۳۹۴
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *