جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۳
روزنامه اصلاح‌طلب:

دولت عدم همراهی مردم را بررسی کند

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 356504
یک روزنامه اصلاح‌طلب از دولت خواست علت عدم اعتماد و همراهی مردم در امر انصراف از دریافت یارانه را بررسی کند.
دولت عدم همراهی مردم را بررسی کند
به گزارش جهان، آفتاب یزد می‌نویسد: دولت در نخستین دعوت گسترده از مردم برای یاری رساندن در جهت ساماندهی اقتصاد کشور با واکنش منفی آحاد مختلف جامعه روبه‌رو شد. چرایی این پاسخ منفی قابل تأمل و بررسی است. چرا دولت در نخستین همه‌پرسی مبنی بر انصراف از دریافت یارانه با بی‌اعتنایی مردم مواجه شد. چرا دولت در این مرحله با پاسخ منفی جامعه روبه‌رو گردید. بی‌اعتمادی مردم به درخواست دولت در دهمین ماه روی کار آمدن طبعاً دلایل قابل توجهی دارد.

این روزنامه خاطرنشان کرد: اعتماد مردم به دولت به منزله سرمایه اجتماعی می‌باشد، اگر دولت در این مقطع نگران کاهش از دست دادن اعتماد سرمایه‌های اجتماعی نباشد و به آسیب‌شناسی این رفتار معنی‌دار نپردازد، قطعاً در آینده با چالش‌های اجتماعی پیچیده‌تری روبه‌رو خواهد شد. رئیس‌جمهور چاره‌ای ندارد که به عجز دولتش در جلب اعتماد ملت در این مسئله خاص و مقطع کنونی مبادرت ورزد، این نکته پرمعنایی است که هرگز نباید از چشم مشاوران و دولتمردان کابینه روحانی پوشیده بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند
Iran, Islamic Republic of
یک نمونه مهمانی اشرافی در کاخ سعد آباد
Iran, Islamic Republic of
خيلى ساده است
دولتی که با خودش صداقت نداره میخوای با ملت صداقت داشته باشه!!!!