سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

پیروزی پرحاشیه پتروشیمی بر مهرام

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 343201
هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر بسکتبال با پیروزی پتروشیمی بر مهرام آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در حساس‌ترین بازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال مهرام و پتروشیمی دو تیم مدعی این فصل در سالن بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم جنوبی همانند دیدار رفت حریفش را شکست داد. پتروشیمی که تنها تیم بدون شکست این فصل از رقابت‌ها است، در این بازی با نتیجه ۷۸ بر ۶۱ مهرام را شکست داد.

مسابقه این دو تیم در حالی آغاز شد که مهرام و پتروشیمی هیچ بازیکن خارجی در ترکیب خود نداشتند و این مهرام بود که در ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت و کوارتر نخست را ۲۳-۱۳ به سود خود تمام کرد. با آغاز کوارتر دوم موتور ستاره‌های پتروشیمی روشن شد و این تیم در ادامه بازی توانست مهرام را تسلیم برنامه‌های خود کند و با استفاده تجربه ملی‌پوشانش برنده شود.

پتروشیمی در کوارترهای دوم و سوم با نتایج ۱۸ بر ۱۰ و ۲۷ بر ۲۰ مهرام را شکست داد. با این حال دو تیم در کوارتر چهارم رقابت پایاپایی داشتند اما مصدومیت سعید داورپناه، ملی‌پوش مهرام، او را از زمین خارج کرد تا مصطفی هاشمی در ادامه کار دست خالی بماند و مهرام در نهایت کوارتر چهارم را نیز ۲۰ بر ۸ واگذار کند و پتروشیمی در نهایت ۷۸ بر ۶۱ مهمان خود را شکست داد.

از جمله حاشیه‌های این مسابقه می‌توان به برخی درگیری‌های بازیکنان دو تیم در جریان بازی اشاره کرد که البته این درگیری‌ها در پایان مسابقه نیز ادامه داشت. در پایان مسابقه نیز بازیکنان پتروشیمی با کادر فنی مهرام درگیری لفظی داشتند که با حضور داور و ناظر مسابقه این درگیری ادامه پیدا نکرد.

در جریان این مسابقه می‌توان به برخی سوت‌های مشکوک تیم داوری اشاره کرد که اعتراض دو تیم را در بر داشت. در جریان این مسابقه ناظر بازی نیز بارها به نیمکت دو تیم تذکر داد.

مصدومیت سعید داورپناه کمی شدید بود و او نتوانست تیمش را همراهی کند. دیگر حاشیه این مسابقه حضور تماشاگران ماهشهری در سالن بود که به شدت تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

دیگر دیدارهای هفته بیست و دوم در حال برگزاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *