جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶۹
پس از شکایت مطهری از فحاشی به فائزه هاشمی مطرح شد

شکایت کوچک زاده از فحاشی علی مطهری

جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 158702
 بعد از شکایت علی مطهری از هتاکان به فائزه هاشمی ، مهدی کوچک زاده نیز به همان دلیلی که بهانه شکایت مطهری شده است، علیه مطهری شکایت کرد.

به گزارش جهان کوچک زاده با طرح شکایتی از علی مطهری به دلیل فحاشی، خطاب به رئیس دستگاه قضائی نوشت:
ریاست محترم قوه قضائیه

آیت‌الله صادق لاریجانی دامت برکاته

با اهداء سلام و آرزوی توفیق، حادثه هتاکی و دشنام‌ آقای علی مطهری به اینجانب "مهدی کوچک زاده" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، چیزی است که می خواستم به حرمت حاصل عمر امام "ره" ،آیت الله شهید مرتضی مطهری، از کنار آن بگذرم چرا که به تعبیر قرآن کریم " و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما". ولی با توجه به تذکر آقای مطهری در فراز آخر شکایتی که برای شما ارسال نموده ،و در ادامه همین شکایت آورده شده است ، مبنی بر اینکه " اگر امروز کوتاهی شود، این پدیده شوم (منظور فحاشی) دامن همه را خواهد گرفت و این لکه ننگ بر دامان انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند" و فقط به منظور حفظ حرمت انقلاب اسلامی و مجلس شورای اسلامی که باید در راس امور باشد! این شکایت را تنظیم و به محضرتان تقدیم می دارم. امید است به موازات دستوری که برای رسیدگی به شکایت ایشان صادر می فرمایید امر فرمایید تا به شکایت اینجانب "مهدی کوچک زاده" ،که علیرغم ارادت قلبی به بزرگان و بزرگزادگان واقعی هیچ نسبتی اعم از سببی و نسبی با هیچ بزرگ و بزرگزاده ای ندارم، نیز رسیدگی نمایند تا بی طرفی دستگاه قضا بر همگان اثبات شود و نتوانند ادعا کنند که در این کشور برخی بزرگزادگان از همه قید و قانونی آزادند و این فقط ضعفا و غیر مرتبطین با بزرگزادگانند که به خطاهایشان رسیدگی می شود. لازم به یاد آوری است با اصرار نائب رئیس محترم مجلس و تحت اشراف ریاست مجلس (اخوی گرامی جنابعالی) فحاشی آقای مطهری بر خلاف قوانین از متن چاپ شده مذاکرات آن روز مجلس حذف گردیده است! ولی فیلم و نوار صدای ایشان در آرشیو مجلس موجود است.

حادثه از این قرار است که آقای علی مطهری در حین نطق خود در مجلس که از رادیوی مجلس برای عموم به طور زنده پخش می شد توهین و فحاشی هایی به اینجانب کردند که بر اساس مواد ۶۰۸ و ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی که اشعار می دارد:

ماده ۶۰۸ – توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک چنانچه موجب حد قذف نباشد به مجازات شلاق تا (۷۴) ضربه و یا پنجاه هزار ریال تا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد بود.

ماده ۶۰۹ – هر کس با توجه به سمت ، یکی از روسای سه قوه یا معاونان رئیس جمهور یا وزرا یا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا نمایندگان مجلس خبرگان یا اعضای شورای نگهبان یا قضات یا اعضای دیوان محاسبات یا کارکنان وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی و شهرداریها در حال انجام وظیفه یا به سبب آن توهین نماید به ۳ تا ۶ ماه حبس و یا تا (۷۴) ضربه شلاق و یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی محکوم می شود.

قطعا مستحق مجازات می باشند.

البته پیش از آن نیز ایشان با اظهار مطالبی توهین آمیز نسبت به نام خانوادگی من به پدر و خانواده من اهانت کرده اند که از برنامه زنده رادیو گفتگو پخش و ملت ایران آن را شنیده اند و نوار صدای آن نیز در آرشیو صدا و سیما موجود است و این نشان می دهد ایشان بر تکرار عمل زشت و مجرمانه خود اصرار دارند و احتمال تکرار آن نیز بسیار زیاد است.

گذشته از اینکه باید بررسی شود که چرا برخی فرزندان بزرگان انقلاب ما به این انحطاط کشیده شده اند و بنده از ریشه یابی آن در اینجا پرهیز می کنم، نظر به اینکه فیلم و صدای فحاشی آقای مطهری هم در مجلس و هم در برنامه رادیو گفتگو موجود و نیازی به تحقیقات پیچیده برای شناسایی مجرم و جرم نمی باشد، مستدعی است دستور اقدام عاجل درخصوص اجرای حکم در ملاعام پس از اثبات جرم در دادگاه صالح، صادر فرمایید.

اگر امروز کوتاهی شود، این پدیده شوم دامن همه را خواهد گرفت و این لکه ننگ بر دامان بزرگزادگان در انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند. قبلا از حسن توجه جناب عالی سپاسگزارم.

با تقدیم احترام

مهدی کوچک زاده

نماینده مردم تهران ، ری ، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقیقا با این کار آقای کوچک زاده موافقم و باید جایی جلوی آقای مطهری را گرفت . راستی یادمان باشد که آقای مطهری در برنامه ای که مجری آن جای خود را به آقای رنجبران دهده اند گفتند که " دلیل مخالفت های من با احمدی نژاد این نیست که من با این سبقه تاریخی جایگاهم این است و آقای احمدی نژاد آن " البته مضمون کلام این بود پس اگر آن برنامه را دیده باشید کاملا علت این جریانات که حسادت است را درمی یابیم ایران اسلامی همیشه پاینده باد
درود بر نماینده صبور جناب اقای کوچک زاده بموقع ضد حال زدید اقای مطهری که مدعی بصیرت بالایی است .تصور اقدام بحق شما در ذهنش خطور نمیکرد ایشا ن برای بزرگنما یی خود از هر اظهار نظری دریغ نمیورزد حق و باطل تمیز نمیدهد.فرق وطن فروشی اصحا ب فتنه و اقا زادگا ن فراری وشرکت کننده در حادثه عاشورای 88 و25 بهمن 89 را با خدمت گذاری چون ریاست محترم جمهوررا که از بغض وکینه است .نمی تواند ببیند . ...
درود بر کوچک زاده بزرگ .
تاسف بر بزرگزاده کوچک .
Iran, Islamic Republic of
دمت آقای کوچک زاده گرم . خیل بموقع و گردن شکن بود . متأسفانه این آقازادگان نه از پدرانشان و نه از آداب اسلامی بویی نبرده اند چرا که اخلاق و آداب مسلمان بسیار خداپسند است و رفتار این آقازادگان ( علیرضا بهشتی ، علی مطهری ، مهدی هاشمی و ...) بسیار ناپسند و در نزد خداوند مورد نکوهش است .
Iran, Islamic Republic of
كوچك زاده ....بیش نيست
بزرگش نكنيد
چه ربطی داشت؟
مطهری ار کسانی شکایت کرده و این آقا از مطهری شکایت کرده و آنرا بهانه قرار داده.
تندروی کسانی چون آقای کوچک زاده هیچ سنخیتی با اسلام شیعی ندارد و بهتر است دست از سیاست بازی و قدرت بازی بردارند که در بلند مدت آسیب بزرگی به نظام می زند.
Iran, Islamic Republic of
آقای کوچک زاده سردار جنگ نرم کف پاترو میبوسم برای ما از صد تا بزرگزاده و آقازاده بی بصیرت بالاتری
Iran, Islamic Republic of
رحمت به شیری که خوردی آقای دکتر کوچک زاده
Iran, Islamic Republic of
باید طرز فکر علی مطهری را به محاکمه کشید نه خودش را. علی مطهری با فکری جاهلی و ضداسلامی از یک طبقه دفاع میکند دفاع از خاندان هاشمی هم در همین راستاست.
Ghana
آحسنت به آقای مهدی کوچک زاده بزرگ منش و ایکاش در شکایت اش توهین های آقای مطهری به رئیس جمهور محترم که توهین به اکثریت ملت ایران اسلامی است ، می آورد و مدافع شخصی که ( فائزه) توهین های به رهبر انقلاب و مسئولین رده اول ممکت نمود، در شکایت خود می گنجاد که کسی که مدعی مسلمان بودن و پشتیبان ولی فقیه بودن و در عین حال مدافع توهین کننده به ولی فقیه زمان ، است
Iran, Islamic Republic of
وقتي علي مطهري در مجلس كلمه با عرض معذرت پ ف ي و ز را بكار مي برد مسلما هوادراني از او به عمل مي ايد تا به فائزه فحاشي كند اميدوارم همانطور كه صادق لاريجاني در مقابل فحاشي به فائزه موضع گرفت كه جاي تقدير هم دارد در مقابل فحاشي و بي ادبي علي مطهري نيز علاوه بر موضعگيري اقدام عملي انجام دهد تا شائبه سياسي بود مواضع ايشان در دفاع از فائزه در اذهان نيايد
Iran, Islamic Republic of
فايل صوتي فحاشي و بي ادب علي مطهري را گوش دادم
واقعا شرمنده شدم چطور فرزند شهيد مطهري و برادر زن علي لاريجاني در جايگاه نماينده مجلس از تريبون مجلس فحاشي مي كند و از كلماتي كه انسان شرم مي كن بيان كند و تنها لاتهاي و عربده كشان بر زبان مي آوردند استفاده ميكند (باعرض معذرت استفاده علي مطهري از كلماتي چون پ ف ي و ز و كلماتي چون و...)
براي مجلس متاسفم
ايا مجلس جاي .... امام فرمودند مجلس بايد در راس امور باشد اما آيا مجلس خود را در اين قابليت گذاشته؟
چرا نمايندگان مجلس اعتبار نامه علي مطهري را بررسي نمي كند
آيا چون ايشان برادر زن علي لاريجاني رئيس مجلس است آزاد است ...و به نماينه مردم فحاشي كند
چرا صادق لاريجاني تا كنون موضع نگرفته آيا چون ...ايا زمان آن نرسيده با ترويج دهندگان فحاشي برخورد كرد تا فحاشي نهادينه شود ؟
Iran, Islamic Republic of
چیزی که عوض داره گله نداره ؟
حالا احتمالا قوه قضاییه به هیچ کدام رسیدگی نمی کند چون مجبور می شود به پرونده یک آقا زاده رسیدگی کند.اونم که نمیشه رسیدگی کرد چون خلاف اصل ...
Iran, Islamic Republic of
ازقدیم گفتند که در مثل مناقشه ای نیست . ا ین اقا ...
مثال اول برای آقای مطهری ,
واعظان کین جلوه در محراب منبر میکنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند!
و مثال دیگر برایشان ,
دزدها دزدی را کار بدی نمی دانند مگر دزد به خانه خودشان بزند.
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت کنه مهدی کوچک زاده ای مرد بزرگ

سلامتی این سرباز امام زمان صلوات

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
آفرین جناب کوچک زاده
همه در برابر قانون مساویند حالا میخواد یه فرد عادی باشه یا نماینده مجلس یا فرزندان رئیس مصلحت نظام !
Iran, Islamic Republic of
من واسه این مهدی کوچک زاده جون میدم حالا ببین کی گفتم
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود و رحمت خدا بر مهدی کوچک زاده

خیلی تیز هوشه
تا کور شود هرانکه نتواند دید
بسمه تعالی
برادر عزیز آقای کوچک زاده!
عدالت در جمهوری اسلامی برای "بزرگان و بزرگزادگان" است. شما که مانند تقریباً همه ملت ایران "هیچ نسبتی اعم از سببی و نسبی با هیچ بزرگ و بزرگزاده ای" ندارید ، پس برای چه به ریاست محترم قوه قضائیه تظلم می کنید؟ مگر نمی دانید که در اساسنامه جمهوری اسالمی ایران (قانون اساسی) به صراحت تمام نوشته اند که حکومت تنها و تنها باید بدون هیچگونه استثنائی ، حتما ً و حتما ً در میان اشراف و ثروتمندان و "بزرگان و بزرگزادگان واقعی" گردش داشته باشد؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت
درود خدا بر تو جناب کوچک زاده
نمیدانم آقای مطهری موقع فحاشی فائزه به ولایت فقیه کجا خواب تشریف داشتند،اگر بد است که اول باید خود شما و فائزه تان!مجازات شوید جناب بزرگ زاده!!!
ضمن تشکر از حسن موقعیت سنجی آقای کوچک زاده اما نکته مهم اینه نباید اینگونه مسائل باعث خوشحالی دشمن بشه . آقای مطهری متأسفانه ...
Iran, Islamic Republic of
دستت درد نکنه آقای کوچک زاده.درست زدی به هدف.
مطهری خربزه خورده باید پای لرزش بشینه.
آزمونی بزرگ و خطیر برای دستگاه قضایی وقاضی القضات
انشا الله سربلند بیرون بیان
Lebanon
برادر دلت خوش است. عدالت برای بزرگان نیست. همه در برابر قانون برابرند الا بزرگ زادگان. شان فامیل آقای لاریجانی بیش از این است که شلاق بخورد. برو بابا خدا روزیت جای دیگر بدهد. اون بسیجی باید شلاق بخورد وگرنه از فحاشی صانعی بد تر که نبود کار صورت گرفته در فیلم چرا باید برای این موضوع والاسلاما سر بدهند و برای آن دیگری روزه سکوت.
Iran, Islamic Republic of
احسنت!
آفرین!
مچ گیری بسیار خوبی بود!
حال باید دید آتشفشان ادب و بصیرت چه عکس العملی نشان می دهد.
احسنت به آقای کوچک زاده؛
علی مطهری با ... تمام، خودشان چند بار فحاشی میکنند، بعد دیگران را به اخلاق فرا می خوانند !!
Malaysia
به نحوی از فحاش که به یک زن بی پناه فحاشی کرده بود دفاع کردند
Iran, Islamic Republic of
احسنت هزارآفرین
Iran, Islamic Republic of
من از طرفداران آقاي مطهري هستم ولي از دستگاه قضا مي خواهم به اين شكايت رسيدگي كند و نتيجه را هم اعلام كند.
اقدام بجا و مناسبی بود
Iran, Islamic Republic of
بردار ولائي دستت درد نكند اقدام بجائي بود
Iran, Islamic Republic of
من خودم از راديو فحاشي مطهري عليه آقاي كوچكزاده را شنيدم انتظار مردم محاكمه ايشان و اجراي علني حكم است
Iran, Islamic Republic of
درورد بر دکتر کوچک زاده نماینده محترم مردم تهران
Iran, Islamic Republic of
اقای کوچک زاده به اعتبار خودش وارد مجلس شد اما اقای مطهری چه نکند ایشان فکر میکند به اعتبار خودش وارد مجلس شده است
Iran, Islamic Republic of
آفرين بر آقاي كوچك زاده . هر كه بتواند اين علي مطهري را بيدار كند خدمتي قابل توجه به شهدا و به خصوص پدر بزرگوار ايشان نموده است . خدا ما را از شر بي بصيرتي و عدم تشخيص مطالب مهم و غير مهم نجات دهد.
Iran, Islamic Republic of
آن زمانهایی که فایزه خانم نسبت به دولت نهم ودهم وشخص رییس جمهور در میتینگهای تبلیغاتی و غیره هتاکی و فحاشی میکردند گوش آقای مطهری از حیز انتفاع افتاده بود که دم بر آورد که جرا یک زنی که هیچ مسیولیتی در مملکت ندارد این همه به مقام دوم کشور اهانت میکند؟
Iran, Islamic Republic of
کسی چون فائزه را مدافعی چون مطهری باید. حتی اگر پس از اهانت به ولی فقیه زمان و اهانت به امام حسین (ع) هنوز زنده و سلامت باشد و مشغول دفاع از فتنه گران.
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقاي كوچك زاده بزرگوار و بزرگ منش .آقاي علي مطهري آب در آسياب دشمن ريختن مايه افتخار و غرور نمي باشد .
Latvia
احسن به نماينده شجاع و مردمي آقاي كوچك زاده. ظاهرا از نظر آقاي مطهري انواع توهين و ناسزا به رييس جمهور منتخب 25 ميليون ايراني زشت نيست اما فحاشي به كسي كه آقازاده مسئله داري بوده و به همراه خانواده خود عبور از همه خطوط قرمزها برايشان آزاد است زشت مي باشد!
به نظر شما (منظورم اون نظر دهنده ی پایینیه) فائزه یه زن بی پناهه؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
بزرگ زاده واقعی شما هستی جناب آقای کوچک زاده !
Iran, Islamic Republic of
از خدا جوييم توفيق ادب بي ادب محروم ماند از لطف رب بي ادب تنها نه خود را داشت بد بلكه آتش بر همه آفاق زد
Iran, Islamic Republic of
جاي بسي تاسف است كاش نماينده هايي كه از بيت المال پول ميگيرند به جاي اين وقت كشيها و كل كل هاي بي نتيجه به امورات مهم مردم مي پرداحتند
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم شکایت آقای کوچک زاده به جایی میرسد یا نه ؟
ولی امید وارم با عزم راسخی که دارند خداوند به ایشان کمک کند تا هم از حقوق خود دفاع کنند هم از حقوق مردم .
آقای مطهری هم ژست روشنفکری گرفته اند خوب است بدانند مردم همه حرکات ایشان را زیر نظر دارند واینکه در رسانه ملی بیایند وبا فخر فروشی به خود اجازه بی حرمتی به دیگران بکنند اصلا درست نیست.
آقای کوچک زاده موفق باشید
Netherlands
"اگر امروز کوتاهی شود، این پدیده شوم دامن همه را خواهد گرفت " دقیقا همین طور است.
United States
آقاي كوچك زاده را خيلي بزرگش كردين. ايشان نهايتن نماينده مردم تهران هستن اونم شايد 1درصدش، نه نماينده مردم ايران. بيخودي بزرگش نكنين.
Iran, Islamic Republic of
وقتی فایل صوتی این فحاشی ! را شنیدم باورم نمی شد که چطور یک نماینده مجلس به خودش اجازه میدهد چنین الفاظ زشتی را در ملا عام بر زبان بیاورد . واقعا برای مطهری متاسفم و بسیار پشیمان از اینکه چرا به ایشان رای دادم.
Iran, Islamic Republic of
خیلی حرکت قشنگی بود!
Iran, Islamic Republic of
این فائزه واقعا طفلکی اصلا همش بی دلیل بهش گیر میدن .میره آزادی وسط یه مشت خداجو تا ساندویچ بخوره میگیرنش،ظهر عاشورا بازمیره وسط یه مشت خداجو تا قیمه بگیره اونم صفی بهش پیله میکنن، میره ولیعصر(پاریس نه) روسری بخره دستگیرش میکنن،بابا میره شاه عبدالعظیم یه عطر شابدولظیمی بخره با بوی یاس سبز! و احتمالا یه فلافلی بخوره فحشش میدن.بابا چقدر مظلومیت آدم دردشو به کی بگه؟ ... .بابا بسه این همه ظلم،آی قلبم! ای بیگیرید منو . اصلا شما هم بیا شهر ری یه فلافلی بزن به بدن و ارادت مردم به امثال خودت رو نظاره کن.
Germany
سلام.
خیلی خوب بود دوستان متن عذرخواهی مطهری از کوچک زاده را هم می خواندند. کار آقای مطهری اصلا درست نبود ولی عذرخواهی او بسیار زیبا بود. (کاری که از سیاسیون کمتر می بینیم.)
Iran, Islamic Republic of
امثال اقای مطهری به سیاست ودرایت لازم نرسیده اندوفقط از موقعیت پدرانشان استفاده میکنند.وگرنه بایدمیدانست که بایداز این نظام درمسائل حساس دربرابردشمنان دفاع کند.جناب اقای کوچک زاده که واقعآمردبزرگ وشریفی هستندحرف دل مارازدند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر آقاي كوچك زاده
Iran, Islamic Republic of
آقای کوچک زاده شما از ابتدای نمایندگی مردم شریف و ولایتی تهران ثابت کرده اید که فردی ولایتی و مردمی هستید . الحمد الله که همچون شمائی هرچند کمیاب ولی با برکت هنوز در مجلس پیدا می شود. ما می دانیم که اینگونه کار کردن (ولایی و مردمی و پیرو راه امام و شهدا بودن) در مجلس بسیار سخت است
خداوند شما و همکاران واقعی شما را در مجلس هر روز پیروز تر و سربلند تر گرداند و خداوند جنود شیاطین چه آسمانی و چه زمینی را خار و ذلیل و رسوا فرماید
همه برای توفیقات ایشان 3 صلوات بر محمد و آل محمد بفرستند
طبیعی بود دکتر کوچک زاده عزیز به حمایت از دوستان و همفکرانش اقدامی نماید . انشاالله قوه قضاییه حداقل به بهانه رسیدگی به شکایت جناب کوچک زاده مجبور شود به شکایت مطهری رسیدگی کند
Iran, Islamic Republic of
خداوند امثال آقای کوچک زاده را حفظ کند انشاالله
امیدوارم جرمهای علی مطهری نادیده گرفته نشود
Iran, Islamic Republic of
ممنون آقاي كوچك زاده حتي يك قدم هم در رابطه با اين شكايت كوتاه نياييداز بس امثال شما بزرگان وبزرگواران گذشت نموده ايد وامثال علي مطهري ها هميشه فريادشان بلند بوده همه عادت كرده اند كه اينها فقط حق شكايت دارند يا بعضي افراد دچار ترديد شده اند كه اگر به نا حق جنجال ايجاد مي كنند چرا كسي جوابشان را نمي دهد اميدواريم شما براي هميشه اين قضايا را فيصله دهيد
خدا امثال کوچک زاده را برای انقلاب حفظ کند
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت اقای کوچک زاده

اینجانب به عنوان یکی از همشهری های تهرانی و ری از شجاعت و دلیری ومعرفت شما کمال تشکر و قدردانی دارم و از خداوند منان ارزوی توفیق وخدمت خالصانه برای شما وهمکاران شجاعتان خواستارم / / / .....///// /////
Iran, Islamic Republic of
من مطمئنم آقاي دكتر كوچك زاده اگر پاي مصالح نظام نبود شكايت نمي كرد چنانكه ذكر كرده اند.
و اكنون قوه قضاييه در آزموني بزرگ!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشون نیتشون واقعا قرب الی الله است پس چرا شکایت رو رسانه ای کردن؟! مدتی صبر میکردند اگر رسیدگی نمیشد بعد رسانه ای میکردن! مثل اینکه مد جدید اینه که متن شکایت نامه اول بره توی سایت ها بعد بره قوه قضاییه!
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر دکتر کوچک زاده
Iran, Islamic Republic of
"اگر ایشون نیتشون واقعا قرب الی الله..."
آخه بنده خدا کجا ی متن گفته شکایتش قرب الی الله است
مخالفان و منتقدان شکر خدا سواد خواندن و نوشتن اگر دارند در همان مراحل مکتب خانه ای دارند
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم این آقا (مطهری ) که هر چه دارد از پدر نازنینش دارد هر چه زودتر یا بیدار شود یا ادب ...
Iran, Islamic Republic of
تشکر آقای کوچک زاده بزرگ منش
دوست داریم.
Iran, Islamic Republic of
از دکتر کوچک زاده حمایت می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
"به نحوی از فحاش که به یک زن بی پناه فحاشی کرده بود دفاع کردند"

زن بی پناه! الهی!
Iran, Islamic Republic of
همه مجرمان بایدمجازات شوند چه فحاشان به هاشمی وچه فحاشان به نماینده مجلس یا یک فرد عادی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
زیرکی مومن یعنی این .
بزرگی وکوچکی به اسم ورسم نیست.
موید باشید.